Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Alustaa a4 avant q (taas)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alustaa a4 avant q (taas)

Kyllähän tuota keskustelua on alustoista ollut useampaan otteeseen, mutta kovin monen valmistajan sarjoilla näyttäis kulkevan hieman nokka pystyssä? Eli suosituksia -30 tai -40mm madaltavalle alustasarjalle, joka pitää auton kumminkin ryhdissään!

Itse laitoin viime kesänä Eibach:n Pro-Kit sarjan (-30mm). Vaihdoin myös iskarit (Boge vakio).
    Ja auto kulkee aavistuksen perä alempana.
    Onhan tietenkin vaihtoehto et eteen laittaan enemmän madaltavat, jolloin perä jää korkeammalle.

Comment

Mulla on Cobran -40/-30mm ja istuu justiinsa passelisti. On kylläkin vain edestä raapiva mutta samat säännöt ne pätee...

Comment

Näkyis saavan mukavaan hintaan weitec ultra gt -45/35 alustasarjaa, mutta tekeekö tällä merkillä mitään ? ts. kuolleentuuko vuoden sisään..

Comment

itsellä weitecin ultra alustasarja -30mm ja pienen perän lerpahtamisen saa kuriin sokkasäädöllä jollaiset ainakin itseltä noista löytyy, eli tasan mennään vielä vaikka setti jo yli vuoden vanha.

Comment

herätelläänpäs vanhaa keskustelua.
            Weitec Ultra GT tulisi alle asennettavaksi ensi viikolla.
            Olisiko syytä laittaa tuo takaiskarin sokkasäätö suoraan siihen ylimpään kohtaan, että auton saa balanssiin vai kuinka. Auto on profiilissa mainittu.

Comment

Olisiko syytä laittaa tuo takaiskarin sokkasäätö suoraan siihen ylimpään kohtaan, että auton saa balanssiin vai kuinka.
              Mulla on kanssa perä ehkäpä sentin keulaa alempana. Jousina Eibach Pro-Kit -30mm ja tolppina Sachsin Sport Touring kaasut (ihan mukava setti ajaa). Löytyyköhän noista se "sokkasäätö" jostain jolla sais perää karvan ylemmäksi, vai onko se vaan noissa Weitecin tuotteissa?

Comment

Working...
              X