Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

toinen takakulma makaa alempana (jouset)?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    toinen takakulma makaa alempana (jouset)?

    Eli toinen puoli on takaa on vähän alempana toisinaan enemmän toisinaan vähemmän ja ero on huomattavissa ihan silmämääräisesti. Mistäs tommonen voi johtua? Ei kai H&R niin paskaa laatua ole, että jousissa olis pituus tahi jäykkyyseroja?

  • #2
    Sama vika kw variante 1. Kolmatta vuotta vanhat.Onneks on jousia erikseen saatavana.Jousihan sieltä on kai kuoleentunu,sehän sen painon kantaa.

    Comment


    • #3
      Ei herralla satu olemaan automaattisella perän korkeussäädöllä oleva auto.
      Tuo "auton profiili" A6 ei paljoa kerro.
      Josko vaikka on automaattisäätöinen, niin paineilmapussi (iskunvaimentimen yläpäässä) saattaa vuotaa.
      Miten on?

      Comment


      • #4
        Täällä kanssa pari kuukautta vanhat H&R:n -40 jouset takana ja jostain syytä toinen nurkka on aavistuksen alempana kuin toinen ja iskunvaimentimet ovat kanssa uudet BILSTEIN:it. Ei nyt juurikaan mitään haittaa mutta kun tarkkaan katsoo niin huomaa silmällä eron.

        Comment


        • #5
          Viikonloppuna vaihdoin tohon 80 b4q h&r:n jouset (-40mm) ja kuskinpuolen takakulma jäi noin sentin verran alemmas kuin toinen puoli. Tilanne oli sama jo ennen uusien jousien laittoa, siis kuskin kulma oli alempana kuin toinen puoli. Mikä vikana? voiko vaikuttaa jos iskari aivan lopussa?

          Comment


            #6
            Iskunvaimennin ei vaikuta auton lepokorkeuteen.

            Comment


            • #7
              Mistä voisi vikaa lähteä etsimään? En usko että uusissa jousissa on eroa ja varsinkin kun tilanne ei muuttunut jousilla vaan on samanlainen kuin ennen vaihtoa.

              Comment

              Working...
              X