Täällä kuuluu sellaista ns.kuminaa kun jarruttaa, ääni on rengasmelun tapainen ääni. Saa nähdä muuttuuko kesärenkaiden vaihdon jälkeen mihinkään päin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 jarrut äänekkäät, ominaisuus vai palat lopussa?
Collapse
X
-
Täällä kuuluu voimakasta "jurinaa" vänkärinpuolelta kun jarruttaa. Aikalailla rengasmelulta kuullostaa mutta todella korostetusti.
Uudet orkkis levyt ja palat vaihdatettu ja katsastettu mutta ongelma/ominaisuus ei kyllä hävinnyt mihinkään.
Renkaat päällisin puolin hyvässä kunnossa ja toinen talvikin vasta menossa.
Comment
-
Käytetääs vanhaa ketjua...
Itselläni auto kävi varkaiden toimesta yön makaamassa keulastaan lumella. Eli renkaat lähtivät tarvitseville. Kun uudet renkaat vaihdettiin alle olen nyt huomannut tuon samanlaisen kuminan, joka aiemmin esiintyi vain jarruttaessa, myös normiajossa. Selvästi kovenee ääni 60km/h jälkeen. Motarilla jo häiritsevää. Tuota ei varmasti vakuutukseen saane selvitettyä... :( Pitänee kokeilla kuitenkin.
Edit: Niin ja ääni kuuluu siis selvästi edestä oikealta. Eli ei oikein renkaaksi jaksaisi uskoa.
Comment
-
Tunkilla kulma kerrallaan ilmaan ja pyörittää käsin sitä rengasta.
Itellä luulin että tulee jarruista, mutta se oli pyöränlaakeri.
Ja oli vielä niin että olin varma että tulee vasemmalta mutta kuitenkin oikea puoli oli väljä.
Comment
-
Aikasta hintava vain oli tuo Audicenterin arvio... n. 350e. Taidan käydä kysymässä jostain toisen mielipiteen.
Itse laitoin Motonetista hankitun (saksalaisvalmisteen) omassa laakerirempassa. Oli lähes tuplaten halvempi, mitä orkkislaakeri.
Comment
Comment