Käväisin katsastuskonttorilla ja xenonit näyttivät liian alas. Kuinkahan tuo valojen perussuuntaus tapahtuu, vag-comilla vai ?
Kyseessä siis alkuperäiset xenonit ja lamput tekevät ylös alas liikkeen käynnistäessä, silti automaattinen korkeudensäätö taakan kanssa ei tunnu toimivan. Katsastusmies heitti kysymyksen että pitääkö auto olla liikkeessä että säätö toimii? Anturit esitti minulle pohjan alta (2 kappaletta).
Ilmeisesti mentävä merkkipajalle ja lyötävä taas muutama satalappunen tiskille...perskules!!!
Sellainen vielä tuli mieleeni että voisiko korkeudensäätö mennä sekaisin kun autoon on asennettu uudet polttimot? Vaatiiko se sen jälkeen aina uuden ohjelmoinnin? Paljon kysymyksiä taas, SORRY ;)
Kyseessä siis alkuperäiset xenonit ja lamput tekevät ylös alas liikkeen käynnistäessä, silti automaattinen korkeudensäätö taakan kanssa ei tunnu toimivan. Katsastusmies heitti kysymyksen että pitääkö auto olla liikkeessä että säätö toimii? Anturit esitti minulle pohjan alta (2 kappaletta).
Ilmeisesti mentävä merkkipajalle ja lyötävä taas muutama satalappunen tiskille...perskules!!!
Sellainen vielä tuli mieleeni että voisiko korkeudensäätö mennä sekaisin kun autoon on asennettu uudet polttimot? Vaatiiko se sen jälkeen aina uuden ohjelmoinnin? Paljon kysymyksiä taas, SORRY ;)
Comment