Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT:n takaspoilerin kiinnitys + äänenvaimentimien sopivuus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

TT:n takaspoilerin kiinnitys + äänenvaimentimien sopivuus

Eli, TT:ssäni ei ole tuota alkuperäistä takaspoileria ikinä ollut, eikä sitä enää kampanjana siihen saa.

Saksasta saisi edullisesti ostettua spoilerin valmiiksi oikeassa värissä, mutta onko kellään tietoa miten tuo on kiinni takakontissa, onko ruuvikiinnitys? Mietin vaan, että uskaltaako itse asennella, vai pitääkö taas luottaa valtuutettuun huoltoon, jossa toimenpide maksaa tietenkin satasia.

Edit: mites, saako 180hp quattroon laitettua helposti kiinni 225hp quattron alkup. takaäänenvaimentimen, jossa siis 2 ulostuloa? Ovatko vaimentimet erikokoisia, vai onko erona vaan tuo ulostulojen määrä? Olisi halvalla tiedossa 225hp:n pari kuukautta käytetty putkisto...Onko itse pakoputki samaa halkaisijaa?

Täysin ot: Miksi tahdot sen vakiospoikan siihen? Henk.koht olen sitä mieltä, että ilman sitä auto on paljon nätimpi. Vai onko se oikeasti niin levoton ilman?

Vähän asiasta sitten. Luulisin että pysyy tuulilasiliimalla aivan hyvin. Vaikka olisi tarkoitettukin ruuveilla, niin tuolla tavaralla kyllä pysyy paikallaan. Kannattaa vain olla varovainen sitten, tuo liima ei juuri irtoa maalipinnasta kuivuttuaan muuten kuin hiomalla :) Ja tätä saa varmaan joka korjaamolta/huoltamolta/autoliikkeen huollosta ja maksaa jtn 10-20?. Enkä usko sen olevan ruuveilla, itsellä on jälkiasennusspoikka ja se ei ole kiinteästi kontissa kiinni koko matkalta kuten orkkis, eikä siellä ainakaan näy mtn jälkiä siitä.

Comment

Omasta mielestäni auto näyttää hieman hölmöltä ilman sitä, mutta tiedä sitten. Olisihan noita saatavilla ihan hyvännäköisiä spoilereita muiltakin merkeiltä, esim. Mattig...

mites, saako 180hp quattroon laitettua helposti kiinni 225hp quattron alkup. takaäänenvaimentimen, jossa siis 2 ulostuloa? Ovatko vaimentimet erikokoisia, vai onko erona vaan tuo ulostulojen määrä? Olisi halvalla tiedossa 225hp:n pari kuukautta käytetty putkisto...Onko itse pakoputki samaa halkaisijaa?

Comment

Taitaa olla tuo mattigin juuri minulla.

http://s102.photobucket.com/albums/m...gAnch=imgAnch3

Käsittääkseni putki on sama, korjatkaa jos olen väärässä. Tarttee toki muuttaa se takana oleva muovi/diffuusori mikä lie. Kannattaa varmaan ottaa se v6 versio, on vähän erikoisempi/nätimpi, toki oman maun mukaan.

Comment

Aika hyvältä näyttää tuo Mattig, sama väri autossasi kuin minulla... Myös nuo BBS RC:t sopii hyvin, näyttäisi kiiltävyysaste Golf IV GTI:n 25v-juhlaversion vanteilta, ovatko nuo 7,5" leveät?

Oletko siis itse kiinnittänyt tuon mattigin? Se on ihan koriliimalla kiinni?

Joo, V6-diffuusori ja 225hp putkisto voisi olla ihan hyvännäköinen päivitys, jos saa varmuuden että putkisto sopii suoraan paikalleen, ilman säätämisiä.

Comment

Nuo oli kaikki kiinni ostaessa. Muistaakseni oli kyllä 8.5 leveät. 225/40 kumit eikä tullu yhtään oikein "ulos" vanteelta. Pitänee tarkastaa kun käyn kotona/autossa. Oli nimittäin saksan pojalla tuv paperit vanteesta :)
            Yhteen edelliseen autoon kyllä kiinnitin tuolla liimalla takaspoikan sivuosat ja oli tukevasti. Aika yleisesti minusta käyttäävät tuota.

Comment

Joo. Voi olla että ovat 8,5" leveät, itselläni oli golffissa vastaavat, ja ne oli 7,5" leveät, 225/40 kumeilla.

Comment

Working...
              X