Millaiset toimituskulut+tullit tuli panzerille, sopiiko se kiinnityksiltään miten hyvin tai helposti?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Pohjapanssareita? (alumiini tms.)
Collapse
X
-
Lainataanpa nyt tätä aihetta:
Onko kenelläkään A4 b6 audissa muovisuojia pohjassa molemmilla puolilla koko kyljen matkalla? Itsellä sellaset on ja harmikseni ne on joku autoa tunkatessa rikkonut halki.
Onko mahdollisesti vaihdettavissa vai onko parempi repiä hemmettiin koko muovit?
Comment
-
Lainaan vanhaa topicia.
Mutta näinköhän kukaan on nähnyt coupeen taikka 80'een sattuvaa panssaria.
Toiseksi sitten minkälainen panssari toimii parhaiten?
Kun ite oon miettiny mm. että alumiini alkaa murtumaa jos alkaa vääntynyttä takomaa takas suoraksi, pelti on helppo suoristaa, mut miten ottaa iskut vastaa, entäpä teräksinen...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mle Näytä viestiOmassa kutosessa on Sheriffin panssari. Ihan kohtuullisesti se sinne sopii, ainoastaan ne sivuille tulevat muovilätkät ovat vähän raivostuttavat, omassa tapauksessa ne piti laittaa kiinni sisälokasuojiin nippusiteillä koska muutoin ne täristivät ja pitivät ääntä.
http://www.koivunen.fi/koivunen/imag...apanssarit.pdf
^Tuolla katalogin lopussa on kuvat noista erilaisista pohjapanssareista mitä luettelon alussa on mallikohtaisesti. Kannattaa tietty valita omaan automalliin sopiva panssari että on öljypropun reikä oikeassa kohtaa, muutenhan toi B6 panssari kävi kivasti alpin A6:een kun auton alla ryömin ja mallailin.
Comment
-
Jep, juurikin noin kun Antti tuossa kertoi. Mm. tämän viestiketjun viestissä 169 on kuvia tuosta mun panssarista. Helvetinmoinen homma ois irrottaa toi panssari (kun vaihteiston panssarikin on tuossa moottorin panssarissa kiinni) öljynvaihdon takia. Tuosta vaan tuo muovinen/kuminen tulppa pois ja mahtuu räikällä aukaisemaan öljypropun ja öljytkin lentää ulos komeassa kaaressa panssariin osumatta.. paitsi viimeset pari tippaa osuu panssariin, ei se ryssäkää täydellisesti onnistunut. :)
Comment
-
Jos joku harkitsee ostavansa tuollaisen Koy Sheriff -panssarin, niin kannattaa tsekata http://karter.ru/site/catalog/?SECTION_ID=279. Ne ovat siis venäläistä tekoa ja tuo on valmistajan nettisivu. Jostain syystä esim. Fixus- ym. liikkeet eivät suostu mainitsemaan ko. valmistajan nettisivua. Eihän se muuten haittaisi, mutta jos sattuisi ostamaan väärän panssarin, niin sitten voi vituttaa (tuon nettisivun sain selville vasta pohjapanssarin asennuspaperista). Omaan autoon sopi täydellisesti 203-21525.
Comment
-
Kyllä mä näkisin että toi Koivusen pohjapanssarikatalogi on selkeemmin luettavissa kun noi karterin sivut, tuosta laitoinkin linkin tohon edelliselle sivulle. Karterin sivuillekkin on linkki ekalla sivulla... Toisekseen kyllähän noi liikkeet ketkä noita panssareita myy osaa kattoa sen mallin..
Comment
-
-
No toi mun sheriffi on esim takapäästään kiinni ruuvi+mutteri yhdistelmällä. Sinne vaan lenkkiavainta yläpuolelle pitämään vastaa ja alapuolelta räikällä auki.. kun tais vielä nylockeilla olla kiinni. Tais olla vaihdelaatikon panssarikin samanlailla apurungon korvakkeissa kiinni. 1.8T:ssä lähtee suodatin kivasti yläkautta :)
Comment
Comment