Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko uuden A3 vanne B6 A4:seen sovittimilla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Sopiiko uuden A3 vanne B6 A4:seen sovittimilla?

Eli uudessa A3 ET 50 ja B6:ssa ET 35, saako taiottuja millään paikalleen?
    Olisi talvisetti erittäin sopivasti tarjolla. 17" setistä kyse.

Olisin kiitollinen nopeasta tiedosta.

Saa sen ainakin spacereiden kanssa menemään jos vaan on sama pulttijako. En tiedä mikä tuossa uudessa kolmosessa on.

Comment

Siinä on sama jako ja keskireikä, et:tä pitäisi vain muuttaa.

Comment

Se menee sitten hyvin spacereilla ja pitkillä pulteilla.

Comment

Kiitos. Paljon kannattaa maksaa sovitteista ja pitkistä pulteista?

Comment

Jouni: Mistä kysyit silloin spacereita? Mitä eroa on täristämittömien ja ns. tavallisten välillä muuta kuin hinta?

Comment

Tuolta näyttää saavan kohtuuhintaisia spacereitä, laadusta en tiedä. Königiltä sitten saa ABT:n spacereitä mutta niillä onkin ihan toinen hinta.[/quote]

Comment

Teetin omat Tommis Billettillä, niin sain sopivan paksuiset. Ne maksoi muistaakseni 20?/kpl. Nuo siis keskittävällä keskiosalla.

Comment

Samaten teetin omani sielä, mittojen mukaan oli kanssa 10mm jotain 20e/kpl luokkaa.

Comment

Kiitos kaikille.
                    Täytyy huomenna soittaa Billettiin ja kysyä jos tekisi 15mm keskittävät spacerit sopuhintaan.

Comment

Pidempiä pultteja ostin HM-osatuonnista ja maksoi muistaakseni 2?/kpl. Heillä oli ainakin 20mm pidempiä.

Comment

Autotekista ostin itse pidemmät pultit suoraan hyllystä. Sinne neuvoivat kun parista rengasliikkeestä kyselin.

Comment

Vanteet ostettu ja ET 56, eli tarvitsen sitten 20mm spacerit.

Onko kenelläkään käytännön kokemusta muuttuuko ajoominaisuudet 20 mm spacereilla tai onko järkeä laittaa?

Comment

Tai sitten meneekö ET 40:llä 225/45/17 rengastus, vanne 7 ja puoli tuumaa leveä. Ostin meinaan jo 16 mm spacerit +pultit, mutta eiköhän ne saa vaihdettua.

Comment

Itsellä ohjattavuudessa ainakin huomaa eron. Mulla on edessä 12mm.

Mulla tosin vanteiden ET oli alunperin oikea, että speisserit tuo jarrujen takia vannetta ulospäin ja sullahan ET ei mihinkään muutu kun se on alunperin liian suuri. Että en tiedä vaikuttaako se tossa tilanteessa sitten mitään.

Comment

Onhan vanteet samanlevyiset kuin vanhat? Jos ei, ja haluat vanteen reunan samaan kohtaan kuin vanhan niin spacerin koko ei sitten ole vanha ET - uusi ET.

Minä olen ajellut 25 ja 20 ET:n spacereilla, ja aivan mainio ajaa, ei haittaa yhtään.

Comment

Meni alle noilla 16mm spacereilla hienosti. Ei ota mistään kiinni. En kyllä ole parkkihallia pidemmälle vielä ajanut...

Kiitokset jelpanneille.
                                  Autotekistä ostin pultit ja spacerit jos muilla vastaava tilanne joskus.

Comment

Mulle tehtiin spacerit audiin jostain rst lvi-laipasta sorvaamalla. Oli just eikä melkeen sovituksella :)
                                    Katsastuksessa eivät huomanneet noita, aika hyvin integroitu sillosten vanteiden kanssa.

Taitaa olla nuo vieläkin jossain nurkassa. 10mm levittävät. Vanteen pulteilla kiinnitettävät.

Comment

Working...
                                    X