Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kesäkumi 7,5 x 17 vanteelle?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• kesäkumi 7,5 x 17 vanteelle?

Pakko ajatella jo seuraavaa kesää...

Vanne 7,5 x 17 et42 = Audin A4 Sport Edition vanne (se 8 paripuolaa). Nykyinen rengas 235/45 Dunlop Maxx (ensiasennus) ja mieleeni juolahti selvitellä muitakin kokoja ja merkkejä. Niin hassulta kun se kuulostaakin, niin mitähän vaihtoehtoja löytyisi kapeammista renkaista? Onko kokemuksia eri merkkien profiileista jne. ja sopisikohan vanteelle jopa joku 215 leveä suvitassu?

Kokemukset ja mietteet (järkevät) ovat kaikki tervetulleita.

7.5*2.54=19.05 eli 215(21.5) on paljon parempi kuin 235:nen. Toi 215/50 vois olla aika passeli.
    On vain ilmeisen hankala löytää tuota. Ite jouduin ottamaan 225/45:sen.

Comment

Jep jep

Tuo mainittu 215/50 17 näköjään passaisi tilalle...nyt vain pitäisi löytyy jostain mokoman kokoisia renkaita. Tuleeko kenellekään mieleen hyvillä vannesuojilla varustettuja laadukkaita esimerkkejä?

Comment

Näinhän se on. Ajattelin, että jollakin on "kättä pidempää" tietoa. Tuskin sitä ehdoin tahdoin renkaita survoo, mutta välillä sattuu vahinkoja ;-)

Onneksi on talvi aikaa tutkailla.

Comment

Itse olen sisäistänyt vannesuoja tarkoitusen lähinnä vain suojaamaan kivisuihkulta vanteen reunaa, missä se toimiikin kunhan ei ole liian kapoinen rengas vanteella.

Pitäisikö lähtettää joku kommentti Dunlopille että huono rengasuoja kun ei suojaa mun Minin vanteen reunaa ;)

Comment

Meillä on perheen halpisvagissa (Octavia 2) 205/50-17 renkaat tuonkokoisilla vanteilla. Renkaat on nokian NRVi:t, ja 225/45-17 verrattuna paljon mukavammat ajaa. Ainoa miinus noissa on, että tuo 205/50-17 koko on kohtuullisen kallis...

Comment

Working...
            X