Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kolisee vain pakkasella?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kolisee vain pakkasella?

Mulla on TT:ssä edessä alustassa joku outo kolina, joka ilmenee kunnolla ainoastaan jos auto seisonut koko yön pakkasessa. Töissä kun on päivän autotallissa niin ei enää kolise. Kolina kuuluu ihan pienissäkin töyssyissä, luultavasti "äkkinäisessä" ulosjoustossa.

Onko kukaan törmännyt aiemmin moiseen outouteen? Vähän hankala viedä vielä pajallekkaan kun pitäisi ennustaa että on silloin pakkasta :-)

Ettei vaan olis lumipöperöä alustan osissa, jäätyy kun auto seisoo pitkän tovin paikallaan ja sit kolisee.
    Mun autossa sellanen ominaisuus tuntuu olevan hyvin yleistä ekojen lumituiskujen ja jääratapäivien jälkeen ;)

Comment

Mulla oli sama juttu viime talvena. Toisen etuiskarin yläpään laakeri oli niin loppu, että iskarin kiinnityksen tienoille pääsi vettä, joka jäätyessään aiheutti kolinan.

Comment

Jotenkin kyl tuntus loogiselta tuo yläpään laakeri. En vaan keksi miten sinne pääsisi vettä... Ja vaihdettukkin se on vuosi sitten. Mutta pitänee varmaan käyttää pajalla.

Comment

Mitenkäs ne kallistuksenvakaajan kiinnikkeet sinen apurunkoon -- onko uusittu joskus? Kuluessaan tulee välystä, ja lämpö laajentaa.

Entäs talvirenkaiden vaihto -- itsellä tuli A4:een outo kolina renkaiden vaihdon jälkeen, ja tänä aamuna huomasin toisen etujarrun ulommaisen palan säätötangon olevan irti.

Comment

Menee ensiviikolla pajalle, niin toivottavasti asia selviää. "Puhelindiagnoosina" tuli arvio että iskari voisi olla rikki koska lämpötila vaikuttaa siihen.

Comment

Working...
            X