Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Quattron takarenkainen kuluminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Quattron takarenkainen kuluminen

ONKO MUILLA KOKEMUSTA QUTTROISTA JOSSA TAKARENKAAT KULUVAT HUOMATTAVASTI NOPEAMMIN KUIN ETURENKAAT.OSTIN AUDIIN UUDET NOKIAN NRVI KUMIT NYT RENKAILLA AJETTU 21000KM ETURENKAISSA PINTAA 6MM TAKARENKAISSA 3MM.MINULLA ON ENSIMMÄINEN QUATTRO MENOSSA.OLEN PIKEMMINKIN KÖRÖTTELIJÄ KUIN KUMINKULUTTAJA.

Ota Caps Lock nyt ihan ekaksi pois päältä.

Jos quattro syö takarenkaita enempi mitä eturenkaita, niin taitavat takapyöränkulmat olla pielessä.

Comment

Ei ole normaalia kulumista. Eturenkaat kuluvat quattoissa hivenen takarenkaita nopeammin koska suurin rasite kaarrettaessa ja jarruttaessa tulee eturenkaille. Itselläni kului eturenkaat n. 1mm enemmän kuin takakumit tänä kesänä. Pyöränkulmat pielessä takana?

edit: Ilkka kerkes eka...

Comment

^Komppaan edellisiä, uudet renkaat alkukesästä ostaneena. Takana jäljellä 7mm ja edessä 6mm. Aika reilusti tuli kyllä kilometrejäkin.

Comment

Oma allrad-lötkö söi takarenkaita kun kulmat olivat pielessä. Nopea kuluminen asettui kulmat kohdalleen rukkaamalla.

Comment

Takaset kuluivat mulla enemmän.

Keväällä laitoin uudet renkaat B6Q:oon. Takana jäljella 5 mm ja edessä 6 mm. Kulmat katsottiin silloin kesärenkaiden vaihdon jälkeen ja uudestaan joku viikko sitten etuiskareiden vaihdon yhteydessä. Takakulmat ovat kyllä toleranssissa mutta sekä camber että auraus ovat muistaakseni ylärajoilla.

Comment

Working...
            X