Ei ole aikaisempaa kokemusta kitkarenkaista, joten kyselenpä täältä.
Olisi tarkoitus ajella pakettiautolla (2000 kg) tammikuun alussa Pohjois-Karjala-> Tukholma-> Zürich ja sitten takaisin huhti- tai toukokuun lopussa. Uudet kitkat ajattelin ostaa Suomesta, mutta meneekö ne ihan kuralle tuolla reissulla, kun ovat kuitenkin aika pehmeää seosta. Tarkoitus olisi huristella niillä seuraavakin talvi.
Ajoa kertyy siis eestaas-matkoilla 4000 km ja paikan päällä varmaan 1000-2000 km. Paikan päällä tulee ajeltua vuoristoteitä, mutta onhan alhaalla laaksossa aika lämmintä.
Eli onko lämmin asvalttitie ja uusi Suomi-kitka huono yhdistelmä?
Olisi tarkoitus ajella pakettiautolla (2000 kg) tammikuun alussa Pohjois-Karjala-> Tukholma-> Zürich ja sitten takaisin huhti- tai toukokuun lopussa. Uudet kitkat ajattelin ostaa Suomesta, mutta meneekö ne ihan kuralle tuolla reissulla, kun ovat kuitenkin aika pehmeää seosta. Tarkoitus olisi huristella niillä seuraavakin talvi.
Ajoa kertyy siis eestaas-matkoilla 4000 km ja paikan päällä varmaan 1000-2000 km. Paikan päällä tulee ajeltua vuoristoteitä, mutta onhan alhaalla laaksossa aika lämmintä.
Eli onko lämmin asvalttitie ja uusi Suomi-kitka huono yhdistelmä?
Comment