Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

URRIIN alustasarjaa kohtuuhinnalla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

URRIIN alustasarjaa kohtuuhinnalla?

Ruotsin Urriin(10VT -84)ollaan tekemässä isompaa mm. pyörälaakeriremonttia ja idea oli samalla vaihtaa alusta hieman tuoreempaan. Auto seissyt n.12vuotta, saattaa olla alkuper...

Onko ehdotuksia sopivasta kohtuuhintaisesta paketista ja mistä voisi saada tilattua?
    Tarjotakin saa vaikka tänne/privattiin.
    Madallus saisi olla mallia "hillitty".

Asennus pitäisi aloittaa 26.11, tiukkaa tekee hankinta?

Coupeeni on Ruotsin poika pultannu H&R:n jouset:

29545-1 Audi QUATTRO (85) Farbe rot, Tieferlegung [mm] 30
    Yleisesti ottaen olen pitänyt niistä. Ajettavuus on kohillaan, mutta ajomukavuus ei ole täysin kadonnut. Edes typ44 lulla-alustaan tottuneelle tuo ei ole liian kova =)

H&R-katalog, mainospuheita ja tältä ne näyttää.

Comment

Tuollaiset yhdessä Bilsteinin pumppujen kanssa on herroille tilattu :)

Comment

Olikos Bilsteinin pumppuja montaa sorttia? Mullakin on jokku Bilsteinit..

Comment

Minun kataloogini tuntee noihin vain yhden version iskareita ko. valmistajalta (Sport)

Comment

Tuo SPORT taisi olla normaalin mittainen.
            Ja SPRINT lyhempi.

Comment

Juurikin noin eli sport vakiomittainen mutta jämäkkä, sprint lyhennetty.

Vinkkinä kaikille, että kerholaisille kerhon osakanavaa pitkin huomattavan sopivaan hintaan tuntuu järjestyvän noita bilsteinejä ja h&r-jousia. Itselle on tulossa, kunhan on varaa ja tärkeämmät hoidettu pois työlistalta.

Comment

Kyllä hyvään alustaan kannattaa aina satsata...

Nyt oli itselläkin harvinaisen tilanne että olin juuri 2-viikkoa sitten ajanut Ruotsissa vastaavaa H und R sekä bilstein alustaa ja näin tilauskynnys oli VARSIN matala.
                Mielestäni kun kaikkein isommat röykyt vältti niin vakiojäykkyinen korikin oli ajantasalla.
                Eli ei vanhukselle kuitenkaan liian jäykkä :)

Comment

Working...
                X