Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kummat vanteet ostaisin???

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kummat vanteet ostaisin???

Uusien vanteiden hankinnan aika on tullu ja pähkäilen tuossa että kummat laitan...

Tuossa lähtökohta 17" RS4 replicoilla

eli

Audi A8 replicat 18"

Vaiko tollaset TOMASONIT saman kokosina

tosiaan molemmat kuvat on photosopattuja enkä oikeen vielä hallitse tota mutta jonkulaisen käsityksen saa...

Ota noi jokka on ylimpänä :)

Comment

No, on tosiaan kummat vanteet. Itse odotin otsikon mukaan kyllä hieman erilaisia vastauksia.

OT -linjalla edelleen: vakiokysymys/toteamus synnytyslaitokselta:
      - Kumman näköinen lapsi, isän vai äidin?

Hemmetti, mikä siinä on, kun se otsikko on niin vaikea laatia ns. tyhjentävästi?

Comment

Samaa mieltä, A8 ei vaan satu silmään yhtään.

Comment

Noista jos pitäisi valita niin laittaisin nuo Tomasonit. Ne näyttää jänniltä pyöriessään. Mutta itse laittaisin jotain ihan muuta.

Comment

Jommat kummat tai ne kolmannet, eli otsikkoon luovuutta lisää.
            Ja valintani olisi RS4 replicat.

Comment

Kyllä nuo Tomasot olis mun listalla ekana jos nuista 3:sta vaihtoehdosta pitäis valita. Rs4:ia on jo joka toisen Audin alla, eli on niiiiin tusina vanteet ku vain olla ja voi.

Itse ostikosta mitä tuossa yllä porukka "hitsaili", niin se nyt on vaan murretta, että "kummat vanteet". Eli ei tarkoita kummallisia vanteita jne.

Comment

Itse en kyllä tuossa alkuperäisessä otsikossa mitään vikaa nähnyt, kysymysmerkit määritti kummat-sanan käyttötarkoituksen. Tällä kertää mielestäni täysin aiheeton myrsky vesilasissa.
                Ilmeisesti murretaustani oli vain sopiva tässä tilanteessa.

yksi sana lisää olisi riittäny: "kummat vanteet ostaisin?"

Comment

Omasta mielestäni RS6 replicat.

Comment

Halvimmallahan selviäis kun ottaa ne RS4:t. Ne kun ymmärtääkseni on jo alla. Sama murretausta varmaan kuin Tepolla. Noista kahdesta muusta en itse ottais kumpiakaan vaan katselisin muita vaihtoehtoja.

Comment

Kuinka kalliita nuo rs4 kopiot muuten on?

Comment

Tonnilla olisin saanut 17" vanteet ja hakkis5 renkaat. Isommista en tiedä.

Comment

Minä ostin viime keväänä 18" + Kumho kesäkumit muutaman kilometrin ajettuna pakettina tonnilla.
                          Alle tuon hinnan taitaa saada ihan iskemättömiä paketteja nykyjään.

Edit: Noi mun on siis tuplajaolliset. Niitä kun saa sekä tuplajaolla ja ilman, noin maalaisjärjellä pitäisi tuplat olla kalliimmat.

Comment

Ääni kanssa RS6-mallille, noista kolmesta pitäytyisin RS4-mallissa. :) RS2-malli istuu myös varsin nätisti tuohon koppaan.

Comment

Minkä kaikkien vannevalmistajien valikoimaan nuo rs4 kopiovanteet kuuluvat?

Comment

Minkä kaikkien vannevalmistajien valikoimaan nuo rs4 kopiovanteet kuuluvat?
                                Jaa-a, niitä taitaa olla monia?

Comment

RS4 REPLICAT MAKSAA SELLASET 450-550,- 18" koossa riippuen merkistä ja mistä ostaa...

Comment

Juu, hinnat on tullut alas suht iloisesti. Toki jotkut liikkeet kehtaa vielä pyytää melko reilusti nuista rs-mallin replicoista.

En tiedä mistä porukka veti tuon rs6-mallin mukaan tähän postaukseen, Jannehan kyseli alunperin ihan muita malleja. :)

Ei sinänsä, tuo rs6-replica on tod. tyylikäs vanne. Itelläni oli passatin alla viime talvena ko. vanteet 17" kokoisena. Sitten myin ne pois ja ostin Oz:n Antarekset tilalle. Nyt kun ne on ollut kaksi päivää auton alla, niin ei oikein miellytä.
                                    Niinpä tilasin 18" rs6-replicat 8,5" leveinä et30:llä. ;)

Janne, mulla olis sulle sopivasti nuo Oz:t myynnissä........

Comment

Kannattaa myös muistaa, että jotku halvat saattaa olla jopa hyviä. Kaikki eivät ole kovin laadukkaita noista halvoista.

Vanteista tullu selkee sesonkituote. Katotaan vuosi ja pistetään toiset. Silloin tuo halpa hinta on hyvä.

Pitempään käyttöön sijoittavan kannattaakin satsata sitten tukeviin, jossain muualla kuin Kiinassa tehtyihin vanteisiin (sori yleistys).
                                      Kannattaa hieman myös miettiä, kuin paljon on halukas tekemään töitö vanteiden takia esim pesussa. Jotku on aika p*skamaisia pestä.

Comment

Paljonko OZ maksaa...ajatuksena mulla on kyllä ollu se että laittasin vaan ns "orkkis" tai jollainlailla waggiin alunperin sunnitellut tms vanteet...muuten tulee herkästi liian tuuningin näkönen..

Noista halppisvanteista sen verran omia kokemuksia että sellasia halppisvanteita uskaltaa kyllä ostaa joissa on puolia paljon tai paksusti, ohuilla puolilla ja isolla koolla tulee se ongelma että koska seos noissa on paskaa niin vääntyy herkästi esim monttuun ajettaessa, jotkut on jo valmiiks kieroja....
                                        + maalithan noissa on todella huono laatusia, jos kunnolla antaa jarrupölyn muhia niin salettiin syö maalin pilalle...

Comment

Working...
                                        X