Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 takapyörän laakeri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B6 takapyörän laakeri

    A4:n (B6) takarenkaan pyöränlaakeri ääntää siihen malliin että vaihtoon menee, kilsoja n. 125tkm. Onko muilla mennyt millä kilsoilla? Ei muuten oo mikään ilmainen juttu, laakeri näyttäis tulevan samassa paketissa pyörännavan kanssa ja hintaa vajaat pari sataa erkkiä. Ja ilmeisesti on sikäli huoltovapaa että kiristykset ynnä muut ei tuohon taida tepsiä (?).

    #2
    Itse vaihdatin b5 (2000) kaksi laakeria, eteen ja taakse samoilla kilometreillä suunnilleen.

    Comment


    • #3
      itse vaihdoin molemmat takalaakerit omaan -01 malli ajettu 175tkm.

      juu, ei niitä mun mielestä pysty paljon huoltaan.

      on muuten melko tiukalla se laakeri ku se on yhdellä pultilla kiinni. ite piti laittaa avaimeen n. metrin jatkovarsi ku aukaisin ja vedin kiinni. momentiksi sanoivat audin liikkeessä muistaakseni n. 200nm!!! ei oikein riittäny momentti avaimessa asteikko.:)

      Comment


      • #4
        Onko muuten kellään tietoa keskimutterin kiristysmomentista? Itellä olis huomenna tiedossa takapyöränlaakereiden vaihto ja autona A4 b5 etuveto vm-95

        Comment


        • #5
          ebaystä sais laakerin 80e kotiin tuotuna.

          http://www.ebay.de/itm/RADLAGER-RADN...#ht_820wt_1037

          Comment


          • #6
            Alkuperäinen kirjoittaja jmlaine4 Näytä viesti
            Onko muuten kellään tietoa keskimutterin kiristysmomentista? Itellä olis huomenna tiedossa takapyöränlaakereiden vaihto ja autona A4 b5 etuveto vm-95
            B5 koppaisessa etuvedossa käsittääkseni normi kartio rullalaakeri. Helppo vaihtaa, ja kiristys melko heiveröinen nm?

            Comment


              #7
              Ei ole nyyttöneitä. Pieni välys pitää jättää.

              Comment


              • #8
                Niin arvelinki.. Se tuli nyt kiristettyä siten, että ensin niin kireäksi, että pyörii renkaan kanssa melko tahmeasti ja sitte löysäsin niin paljon, että pyörä alkoi pyöriä kevyesti. Täytyy tässä vähän seurata, josko välystä vielä ilmenee ja koittaa sit vielä kiristää.

                Comment

                Working...
                X