Eli olen ostamassa kaverilta otsikon audia, jossa ongelmana seuraavaa: Auto sammuksissa jarrupoljin normaali, auto käynnissä poljin painuu hitaasti pohjaan. Perus jarruhommat on hallussa, eikä niiltä osin vikaa tuntuisi olevan (lue: jarrunestettä ei kulu, eikä näkyvästi vuoda mistään, edessä uudehkot palat ja käsijarrun toiminnasta päätellen takarummutkin toimii, ovat olleet auki palojen vaihdon yhteydessä).
Jarrun variotusvalo vilkkuu ajoittain (+ se mittariston maavika...).
Se jarrujen tehostushässäkkä on mulle täysin tuntematon (tiedetään, lue aikasempia aiheita... kokeilin jo sitä 1,5 tuntia!).
Jotenkin vaikutti siltä, että se lykkäis ajoittain sitä hydraulinestettä ulos säiliön korkista!?!?
No toki jos esim. pääsylinteri ei päästä mahd. läpi vuotavaa jarrunestettä mistään ulos, ni eihän sitä sillon nestepinta säiliössäkään vähene...
Eli onko mahdollisesti hydraulipuolella jotain tyyppivikaa, vai otanko suosista pääsylkän auki?
Auto kyllä jarruttaa täysin normaalisti, ja on ihan päivittäisessä ajossa.
Jarrun variotusvalo vilkkuu ajoittain (+ se mittariston maavika...).
Se jarrujen tehostushässäkkä on mulle täysin tuntematon (tiedetään, lue aikasempia aiheita... kokeilin jo sitä 1,5 tuntia!).
Jotenkin vaikutti siltä, että se lykkäis ajoittain sitä hydraulinestettä ulos säiliön korkista!?!?
No toki jos esim. pääsylinteri ei päästä mahd. läpi vuotavaa jarrunestettä mistään ulos, ni eihän sitä sillon nestepinta säiliössäkään vähene...
Eli onko mahdollisesti hydraulipuolella jotain tyyppivikaa, vai otanko suosista pääsylkän auki?
Auto kyllä jarruttaa täysin normaalisti, ja on ihan päivittäisessä ajossa.
Comment