sopiikos noi Cupran Brembot heittämällä -99 S3:n alustaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S3 jarrut ja Seat Leon Cupra brembot
Collapse
X
-
lmattilaAvainsanat: Ei mitään
-
PekkaS
Teppo, mun silmään toi ibizan satula näyttää tismalleen samalta kuin Leon R:n. BeQ, ainakin tuo mun tonnikeiju pysähtyy radalla riittävän hyvin noilla pikkubremboilla, tietysti oishan se hienoa jos ois kylän isoimmat vähintään kasimäntäset... ;)
Comment
-
Brembon Jr kittiäkin on tullut tässä harkittua, mutta onko siinä sitten tosiaan samat satulat kuin ibizassa..? Ilmeisesti ne Leonin satulat ovat jo aika huomattavasti kalliimmat kuin Ibizan omat. Ja tarviiko tuohon sitten hommata vielä soviteraudat vai saisiko ne lähes heittämällä. Ja kyllähän se autossa pitäisi vähintään ne kylän suurimmat Brembot olla :D Tuolla ulkomailla vaan aika paljon TT:seen laitettu noita 996:sen bremboja...
Comment
-
Teppo,ne on ilmeisesti ibizasta.Mitä eroa leonin ja ibizan satuloilla on muutaku et näyttäis olevan ilmaus ruuvi leonis esillä ja näis mikä meitsillä on niin ruuvi on takana ja tasaus putkea ei ole.muuten,nää satulat sopi ässän levyjen kans(30mm paksu)ilman levyn tai satulan työstämistä paikoilleen.seatishan käytetään 28mm paksua..Ja kuinkahan helvetis mä saan nää katsastettua sit joskus?luulis et parempaa saa aina laittaa mut selitä sitä ny inssille ku ei oo mitään tyv-lappuja?
Comment
-
Nostetaanpa tämä esille, kun kävi taas kesän lähestyessä jarrujen päivitys taas kiinnostamaan..
Eli mitä kaikkea tarvitsen saadakseni ibiza cupran brembot sopimaan TT 165kw:seen..?? Ajattelin hommata nuo ibiza cupran satulat ja niihin brembon 312 x 25 levyt ja jotkut hyvät palat. Mutta minkälaisia adaptereita satuloita varten tarvitsee?? Vai saanko edes noita ibizan bremboja sinne tungettua..?
Comment
Comment