Otsikko jo kertookin oleellisen.
Navetassa on ollut säilössä vanha Satku josta jarrupommi on täysin kuollut ja sen restaurointi on oleellinen asia katsastusta varten.
Pommi itsessään maksaa aika paljon joten mieleen tuli konvertoiminen alipainetehostimelle.
Löysin tällaisen ohjeen, mutta jäin miettimään jotta meneekö tuo muutos katsastuksesta läpi?: https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=17&t=47382
Itse tehostin on purettavissa läheltä löytyvästä raadosta joten hintaa sille en laske.
Navetassa on ollut säilössä vanha Satku josta jarrupommi on täysin kuollut ja sen restaurointi on oleellinen asia katsastusta varten.
Pommi itsessään maksaa aika paljon joten mieleen tuli konvertoiminen alipainetehostimelle.
Löysin tällaisen ohjeen, mutta jäin miettimään jotta meneekö tuo muutos katsastuksesta läpi?: https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=17&t=47382
Itse tehostin on purettavissa läheltä löytyvästä raadosta joten hintaa sille en laske.
Comment