Mitenkähän tuo 2002 vuoden Allroadin takalukun kaihdin lähtee irti?
Ohjeen mukaan pitäisi alumiinikehyksen ja muovikuoren välistä vääntää muovisella verhoulutyökalulla alumiininen rullamekanismin kehys ulos poterostaan, mutta ei irtoa. Isoilla pakkelilastoillakin jo kokeilin. Nyt loppui usko. Tässä videossa se näyttää helpolta.
Sen alla on 2 ruuvia, joilla potero lähtee irti ja sitten pääsee käsiksi 4 ruuviin, joilla takaluukun verhoilu on pakallaan.
Pitäisi päästä vaihtamaan pyyhkijän moottori ja irrottaa rekisterikilven M6 ruuvissa törröttävä vastakierretappi.
EDIT: Lähtihän se, kun käytti vähän totuttua enemmän voimaa. Tuli pieniä muodonmuutoksia, mutta ei mitään fataalia. Yleensä liiallinen voiman käyttö on merkkinä väärästä tekniikasta.
Taidan porata vastaisen varalle kylkiin reiät, niin saa sitten pujotettua rautalangan läpi ja vedettyä sillä.
Ohjeen mukaan pitäisi alumiinikehyksen ja muovikuoren välistä vääntää muovisella verhoulutyökalulla alumiininen rullamekanismin kehys ulos poterostaan, mutta ei irtoa. Isoilla pakkelilastoillakin jo kokeilin. Nyt loppui usko. Tässä videossa se näyttää helpolta.
Sen alla on 2 ruuvia, joilla potero lähtee irti ja sitten pääsee käsiksi 4 ruuviin, joilla takaluukun verhoilu on pakallaan.
Pitäisi päästä vaihtamaan pyyhkijän moottori ja irrottaa rekisterikilven M6 ruuvissa törröttävä vastakierretappi.
EDIT: Lähtihän se, kun käytti vähän totuttua enemmän voimaa. Tuli pieniä muodonmuutoksia, mutta ei mitään fataalia. Yleensä liiallinen voiman käyttö on merkkinä väärästä tekniikasta.
Taidan porata vastaisen varalle kylkiin reiät, niin saa sitten pujotettua rautalangan läpi ja vedettyä sillä.
Comment