Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5Q:n alustan korkeus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

B5Q:n alustan korkeus?

Niin, osaisko joku viksumpi kertoa minulle että paljonko on tuon A4 2.8Q B5-mallin vakio alustan korkeus kun ohjekirjaa en omista ja alle laitettu madallusjouset joiden madallusta ei entinen omistajakaan osannut sanoa. Mitat joka kulmalta tällä hetkellä 235mm renkaan keskiöstä->lokasuojan alareunaan. Jos joku osais sen vakio mitan kertoa niin vois sit päätellä ton jousien madalluksen ja pääsis uutta mad.sarjaa etsiskelemään!!!!

Kyselin myös tätä juttua otsakkeessa: A4 (B5) sporttialusta vs. vakioalusta. Mun A4:n mitta pyörän navasta lokasuojan alareunaan on 405 mm. Onko tuo sun mitta kuitenkin vanteen ulkoreunasta vai typo 435 mm? (235 mm?).

Comment

no se on tässä iässä jo lukihäiriö tulossa se mitta on 345mm joka kulmalta mitattuna!!!sori väärästä infosta!!!

Comment

Eilen selvisi että tuossa mun biilissä on tehtaan sporttialusta(ainakin ollut?!?), koska huoltokirjasta löytyy 1BE, joka taitaa olla -20 mm madallus, vai miten on?
        Olettaen että mulla on tuo 1BE alusta, niin sulla on madallettu alkuperäisestä -90 mm!!! (425mm? --> 345 mm)

Comment

No mulla on tiedettävästi laitettu jossain vaiheessa madallusjouset vakio iskareihin ja jolta ostin tuon biilin niin se ei ainaskaan osannu sanoa paljon ne jouset oikeasti madaltaa. Mutta jos tuo nyt pitää paikansa niin aika raju tiputus on kyseessä...pitää vielä selailla tuota italiankielistä ohjekirjaa jos siellä jotain numeraalisia arvoja ois tuosta vakioalustasta. Tosi outo homma tää. En tosiaan noista tehtaan merkintöjä osaa kommentoida kun tuo oma ohjekirja on todella puutteellinen(sivuja lennellyt vuosien varrella:).

Comment

Minulla myös madaltaa tuonne 340 millin tuntumaan. Kuulemma eibachin -30 millin sarja madaltaa 355 millin paikkeille. Eli tämän mukaan vakioalustan pitäisi olla 385 paikkeilla.

Mikä lienee sitten oikea mitta alkuperäisillä jousilla tai alkuperäisellä sporttialustalla? Olisi nimittäin tarkoitus saada tuota maavaraa hieman lisää ja vaihtoehtoja tässä mietin.

Veikkaan että orkkis sporttialusta kävisi minun (lue: vaimon) tarkoituksiin. Jos joku haluaa vaihtaa orkkis sporttialustan jouset näihin matalempiin (n. -40mm), niin vaihtokauppa kiinnostaa.

Edit: Niin, autohan on A4 1.8 avant Quattro (B5)

Comment

Working...
            X