Pitkä otsikko tuli, mutta ongelma on siis sellainen kolahdus joka kuuluu jarrutettaessa peruutushetkellä. Kolahdus on kohtuullinen, mutta mitään ei etupäästä löydy, kolahdus siis sellainen niinkuin satula olis irti. Takana jarruremontti, jossa satulat purin osiin, laitoin kuntoon ja maalasin satulat.
Ääni kuuluu edestä mun mielestä vasemmalta. Jos jarrutuksen jälkeen peruutat uudestaan, ei ääntä kuulu. Eli vaatii eteenpäin ajamisen ja jarrutuksen (se ei kolahda) jonka jälkeen taas pakki+jarru kolahtaa.
Sisempi pala on satulan sylinterissä kiinni, ulompi pääsee liikkumaan n. 1mm. En millään usko niin pienen väljyyden tekevän niin isoa kolahdusta. Etujarrulevyistä myös reunaan jäävä karsta, joka syntyy kun kevy kuluu ja ruostetta tulee siihen, sen otin pois, joten palat ei enää niin tiukassa ole pituussuunnassakaan tuon karstan poiston jälkeen, joka ns. muotoilee palat siihen uraan.
Ääni kuuluu edestä mun mielestä vasemmalta. Jos jarrutuksen jälkeen peruutat uudestaan, ei ääntä kuulu. Eli vaatii eteenpäin ajamisen ja jarrutuksen (se ei kolahda) jonka jälkeen taas pakki+jarru kolahtaa.
Sisempi pala on satulan sylinterissä kiinni, ulompi pääsee liikkumaan n. 1mm. En millään usko niin pienen väljyyden tekevän niin isoa kolahdusta. Etujarrulevyistä myös reunaan jäävä karsta, joka syntyy kun kevy kuluu ja ruostetta tulee siihen, sen otin pois, joten palat ei enää niin tiukassa ole pituussuunnassakaan tuon karstan poiston jälkeen, joka ns. muotoilee palat siihen uraan.
Comment