Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

coupeen koukku!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

coupeen koukku!

kertokaapa mistä löydän coupeeni koukun kohtuu hinnalla! laakkosella maksaa "vain" 1500?, ei oikein sieltä kiinnosta ostaa!

Oho! Taitaa olla tehty melko eksoottisesta aineksesta ku on tuollasen hinnan saanu! Omaani sain kertakäyttöautolta koukun ja johtosarjan 160 ?.

Comment

Olen myös kysellyt varaosaliikkeistä ja Kovil Oy:stä, mutta heidän kirjat ei tunne Coupe Quattroa.
      Taitaa mennä erikoistyöksi, josta syystä hinta on kova.
      Tavallisessa etuveto Coupessa olen nähnyt koukun.
      Koukun alakiinnike oli pultattu korin takaosan alareunan kulmaan,
      yläkiinnike puskurin kiinnikkeiden alla luultavasti.
      Taka-alaosan rakenne on Quattrossa erilaisempi, joten etuvetoisen koukkua
      jos hieman muuttaisi niin voisi onnistua, jos korin rakenne kestää.
      Minulla on ongelmana vielä turvapuskurit, niiden vaimennin menee puskurin kiinnikkeiden
      läpi kotelopalkkien sisään.
      Vedän peräkärryä vanhalla Volvolla (-67),
      jossa on myös kattoteline pienenpien lautaerien kuskaamista varten.

Comment

joo kyllähän niitä koukkuja tältäkin kylältä löytyy etuveto coupeen vaan ei nelivetoon! ja mitä oon kyselly niin ei enää saa rakennella koukkuja itse! mitä nyt mun coupen hienouteen tulee niin täällä sato tossa kesällä helvetin isoja rakeita ja tuhos koko auton(lommoja täynnä + hajotti takalasin!), eli kyllä sinne sen vetokoukun ilkee laittaa! kakkos autoon ei oo tarvetta eikä varaa! eli koukku pitäs saada!

Comment

Kyllä siihen jostain löytyy koukku. Mun ex-cq:ssa oli koukku. Tosin en tiedä oliko se jo tehtaalta tullessa siinä ollut. Tais siellä olla jotain kuitteja et se oli jälkiasennettu. Auto oli -93.

Joskus taisin ebay:ssä nähdä myytävän...

Edit: Ebayssä kiinteä koukku 220? ja irroitettava 320? toimituskulut 55?-70?

Comment

mitä oon kyselly niin ei enää saa rakennella koukkuja itse!
            Periaatteessa kyllä, mutta niitä koukkuja ei katsasteta, joten kuka sen tietää mistä koukku on peräisin, varsinkin kun vanha auto on kyseessä.

Joltain Westfalian myyjältä voisit koukkua kysäistä. Ovat tehneet koukkuja erikoisempiinkin Audeihin. Eivät kylläkään ole halpoja, mutta luulisi alta tonnin kuitenkin selviävän.

Comment

Working...
            X