Mulla alkoi ABS rutisemaan laakerin vaihdon jälkeen, vaikka säädöt oli mielestäni kohdallaan.
Huomasin tarkemmalla tutkailulla, että vetarin hammastus oli paikoitellen ruosteessa ja anturi alkoi kiehnaamaan säätäessä ruostekohoumiin ja säätö jäi tästä syystä ilmeisesti liian kauas tai ruoste muuten vaan sotki signaalia.
Korjauksena anturireiästä suoritettu urien kaapiminen ja ruosteiden "sorvaus" ruuvimeisselin avulla ja pyörää pyörittämällä.
Sen jälkeen anturi takaisin, säätö ja rutinat olivat hävinneet.
Huomasin tarkemmalla tutkailulla, että vetarin hammastus oli paikoitellen ruosteessa ja anturi alkoi kiehnaamaan säätäessä ruostekohoumiin ja säätö jäi tästä syystä ilmeisesti liian kauas tai ruoste muuten vaan sotki signaalia.
Korjauksena anturireiästä suoritettu urien kaapiminen ja ruosteiden "sorvaus" ruuvimeisselin avulla ja pyörää pyörittämällä.
Sen jälkeen anturi takaisin, säätö ja rutinat olivat hävinneet.
Comment