Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kromiteippiä säleikköihin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kromiteippiä säleikköihin?

Olen miettinyt eri vaihtoehtoja maskin sekä sumuvalojen välisten säleiköiden kromaamiseen ja netistä on pompsahtanut esiin eniten kromiteippi. Onko kenelläkään kokemusta teipin käytöstä etupuskurissa, varsinkin kestävyydestä tässä miljoonien itikoiden maassa? Ja riittääkö tuollainen 5mm x 10m rulla pituudeltaan ja varsinkin leveydeltään originaalimaskin ja säleiköiden kirkastamiseen?

Minä laitoin sitä edellisen auton maskiin. Ostin teipin Lidl:stä. Samaa teippiä, kun motonet myy. Kerkesi olla noin kaksi kuukautta paikoillaan, kun keksin myydä auton pois. Hyvät kokemukset jäi ainakin siltä ajalta.

- Helppo asentaa ja tehdä kurveja
    - Notkea
    - Menee normaali saksilla poikki.

Teippi on 3M, että luulis pysyvän. Kuvakin olisi, mutta en osaa sitä liittää. Voin laittaa sähköpostiin jos laitat privana osoitteen.

Comment

Yllättävän käyttökelpoista, tosi notkeaa ja liima pitää hyvin kun puhdistaa pohjan huolellisesti. Vastaan on viime aikoina tullut uudehkoja autoja joihin tuota on liimailtu oikein reippaasti, lopputuloksesta voi tietysti olla montaa mieltä jos innostuu liikaa. Itse liimasin kaikkein kapeinta mallia mustan typ44q vanhuksen kylkilistojen syvennyksiin ja antoi kummasti pirteyttä ulkoasulle. Olen aina ollut enemmän kiinnostunut tekniikasta kuin ulkonäköasioista mutta tuo kromilistateippi innosti laadullaan.

Comment

Teipin riittävyys... Itse teippasin yhdellä 10 metrin rullalla C4:än ylemmän maskin ja molempinen puolien sivuikkunoiden ylälistan, joka on C4 mallissa musta. Riittää hyvinkin yksi rulla vaikka koko maskin ritilöihin.

Comment

Täytyy olla hyvin varovainen leveän kromiteipin käytössä, ettei mene ihan överiksi. Itse ole käyttänyt tuollaista kapeaa hopeanväristä teippiä. Keventää kummasti raskasta mustaa maskia.

Myös tuon auton maskin ripoihin laitoin samaa teippiä.

Comment

Hyvin se teippi toimii, istuu itse asiassa yllättävänkin tiukassa. Vähän kun varoo pestessä, niin hyvin pysyy.

Comment

Tietääkö kukaan mistä löytyy tuota kromilistaa/-nauhaa U:n muotoisella profiililla, jostain luin että sellaistakin on olemassa. Ainakin tuossa Passatissa nuo alaetuhelman säleikön ritilät on niin kapeita ja lisäksi kuperat, että tuo U-profiilinen lista pysyisi siinä paremmin.

Comment

Tietääkö kukaan mistä löytyy tuota kromilistaa/-nauhaa U:n muotoisella profiililla
                http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=20580
                Motonetista siis ainakin pitäisi saada.

Comment

Ei Motonetissä ole U:n muotoista kromilistaa. Linkin A2:een on laitettu ihan normi suoraa kromilistaa.

Comment

Mersuissa näkee usein kromattuja lokareidenkaaria.Eikö niitä sais mistään audiin? Sitten pisteenä i:n päälle puuratti ja hevosenkenkä siihen teipillä kromattuun maskiin kiinni. Unohtu vielä kromatut peilit. Kyllä ois audikin tyylikkään näköinen.

Comment

Kuten tuolla aiemmin jo totesin, kohtuus kaikessa. Omasta lötköstäni löytyy vain puuratti. Olen huomannut, että uusien Audien maskeissa on todella paljon kromia, joka heijastelee aika ikävästi, kun aurinko sattuun siihen.

Comment

Working...
                      X