Olen miettinyt eri vaihtoehtoja maskin sekä sumuvalojen välisten säleiköiden kromaamiseen ja netistä on pompsahtanut esiin eniten kromiteippi. Onko kenelläkään kokemusta teipin käytöstä etupuskurissa, varsinkin kestävyydestä tässä miljoonien itikoiden maassa? Ja riittääkö tuollainen 5mm x 10m rulla pituudeltaan ja varsinkin leveydeltään originaalimaskin ja säleiköiden kirkastamiseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kromiteippiä säleikköihin?
Collapse
X
-
Minä laitoin sitä edellisen auton maskiin. Ostin teipin Lidl:stä. Samaa teippiä, kun motonet myy. Kerkesi olla noin kaksi kuukautta paikoillaan, kun keksin myydä auton pois. Hyvät kokemukset jäi ainakin siltä ajalta.
- Helppo asentaa ja tehdä kurveja
- Notkea
- Menee normaali saksilla poikki.
Teippi on 3M, että luulis pysyvän. Kuvakin olisi, mutta en osaa sitä liittää. Voin laittaa sähköpostiin jos laitat privana osoitteen.
-
Yllättävän käyttökelpoista, tosi notkeaa ja liima pitää hyvin kun puhdistaa pohjan huolellisesti. Vastaan on viime aikoina tullut uudehkoja autoja joihin tuota on liimailtu oikein reippaasti, lopputuloksesta voi tietysti olla montaa mieltä jos innostuu liikaa. Itse liimasin kaikkein kapeinta mallia mustan typ44q vanhuksen kylkilistojen syvennyksiin ja antoi kummasti pirteyttä ulkoasulle. Olen aina ollut enemmän kiinnostunut tekniikasta kuin ulkonäköasioista mutta tuo kromilistateippi innosti laadullaan.
Comment
-
Täytyy olla hyvin varovainen leveän kromiteipin käytössä, ettei mene ihan överiksi. Itse ole käyttänyt tuollaista kapeaa hopeanväristä teippiä. Keventää kummasti raskasta mustaa maskia.
Myös tuon auton maskin ripoihin laitoin samaa teippiä.
Comment
-
Tietääkö kukaan mistä löytyy tuota kromilistaa/-nauhaa U:n muotoisella profiililla
Motonetista siis ainakin pitäisi saada.
Comment
Comment