Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C7 heiluva sivupeilin lasi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C7 heiluva sivupeilin lasi

Vm 2012 Avantissani on alkanut apukuskin puolen sivupeilin lasi heilumaan. Sen huomaa parhaiten ajaessa. Kun sormella painaa peiliä, liikkuu se kyllä hieman mutta ei mitenkään kovin paljoa.
    Onko ajatuksia miten tuota lähtisi korjaamaan taikka korjauttamaan? Vai onko uuden peilin hankinta edessä. Peilit ovat mallia joka kääntyy koria vasten.

Peilin varmaan saa erikseen. Se on yksi korjaus.
    En tiedä millainen tuo tarkalleen on, mutta aika ajoin toisen merkkisessä olen joutunut liimailemaan peiliä kiinni takaisin muovikiinnekisiin, kun irtoaa. Komponenttiliimalla pysyy kivasti.

Comment

Otin omasta autosta peiliosan irti ja liimasin uudestaan paikalleen. Tuosta löytyy video miten peiliosan saa irti ja sitten vain liimaa sopivalla liimalla peilin kiinni taustamuoviin.
      Kannattaa laittaa kummatkin puolet samalla, minulla alkoi toinen puoli heilumaan parin kuukauden päästä, kun olin toisen korjannut.
      Videolla on vanhempi malli, mutta tuossa C7:ssa on ihan vastaava systeemi.

Comment

Kiitoksia neuvosta! Muoviveitsellä irrotin peilin lasin kuten videolla neuvottiin. Lasi oli irronnut muovikalvosta jossa (ilmeisesti) on lämmityksen vastukset. Laitoin liimaa väliin ja painoin takaisin paikalleen. Nyt näyttäisi toisella puolella olevan samaa vikaa.

Comment

Working...
        X