Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Camberin/casterin säätö nelivedossa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Camberin/casterin säätö nelivedossa

Tarkoitus olisi tällä viikolla laittaa alusta alle tohon S4:seen ja nyt olen käynyt alustavasti kyselemässä kolmessa eri rengasliikkeessä nelipyöräsuuntauksesta. Sekä Vianorin että Euromasterin liikkeet ovat todenneet saman asian, että ko. autoon pystyvät ainoastaan säätämään aurauksen/harituksen mutta camberia/casteria he eivät pysty säätämään. Pystyykö näitä ylipäätänsä säätämään ko. autossa ja kuinka välttämätöntä se on 20mm madalluksessa? Ehdotuksia hyvästä säätöpaikasta pääkaupunkiseudulla?

Klaukkalan Diesel.

Siellä varmasti säätävät kaiken mahdollisen

Comment

Huoltorep Lauttasaaressa, siellä olen omiin quattroihin kulmat säädättänyt. Heillä on jonnin verran kokemusta q-Audeista ja monenlaisista erikoisemmista autoista. Myös laskun kirjoitus onnistuu, tuntiveloitus alkaa seiskalla -> nelipistesuuntaus helposti kahdensadan kantturoilla, jos säätöjä joudutaan enempi tekemään.

Kannattaa kuitenkin kysyä liikkeestä casterin/camberin säädettävyydestä ennen kuin vie auton huoltoon, oli se sitten mikä huolto vaan.

Jotain valtuutettua Audihuoltoa voisi myös harkita. Heillä ainakin pitäisi olla tietotaito asiasta. Tosin monet vierastaa valtuutettuja merkkihuoltoja ja eikä ihan syyttä.

Comment

Iisalmessa Nopsell huoltoasemalla säädettiin Vianorin jälkeen casterit /camperit kohdalleen.Vianorin jäljeltä vas. pyörä 3.8 mm kallellaan,oli auto vaikea ajettava.Nyt menne kuin juna.(minulla oli vianorin raportti mukana kun menin säädättämään autoani.)Hinta noin 60eur koko homma.

Comment

Working...
        X