Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 -00 Angel Eyes

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 B5 -00 Angel Eyes

Mitä arvelette tekeeko näillä valoilla mitään: http://www.auto-optik-tuning.de/car-...s-in-chrom.htm

Tuleeko tuossa vain yksi valo vai kaksi kappaletta? Kokeilin laittaa ostoskoriin tuon artikkelin, niin ei kysellyt mitään kummalle puolelle valo tulee. Mitenkähän korkeussäätö ym. jutut mahtaa pelittää.

Mulla on apukuskin puoleinen umpio koko ajan huurussa, niin ajattelin samalla päivittää valot vähän tyylikkäämpiin. Saako noita kotimaasta keneltäkään kohtuu hinnalla?

http://www.autovaruste.net/

Tuolta kannattaa käydä kysymäs vaikka sivuilla ei autosi vuosimalliin suoraan olekaan tarjolla valoja. Liike löytyy jkl:stä myös. Mutu on että ovat aika huono laatuisia ja korkeuden säätö moottorit tuskin passaa ihan heittämällä....

Comment

Valot asennettuna

Tässä muutama kuva noista valoista:

Tuli sitten laitettua samalla takavalotkin ;)

Hommasin ne tuolta Juhan suosittelemasta Autovaruste.netistä.

Comment

Tosi siistit valot!Sopii hyvin tummaoptiikkaisena kun on tummempi autokin.
        Edestäpäin voi tulla pimeällä bemari mieleen...
        Mitäs kustansi suunnilleen ja näkeekö noilla mitään?

Comment

Hyvännäköset valot on!Mulla on samanvuotinen pirssi ja nyt iski painetta.Valoja kaupataan -99 asti,miten ne passaa -00,onko vaikeuksia,facelift?Takavaloissa ei ongelmaa,mutta keulalla?Miten se valoteho?

Comment

Valot kustansi n. 400 euroa yhteensä eli etuvalot, takavalot ja vilkut. Vilkut oli tosin vääränlaiset, joten saan ne vasta myöhemmin. Siinä listalla ei tosiaan ole faceliftiin valoja, mutta kyllä niitä kuitenkin löytyy fk:lta.

Valotehosta en vielä osaa sanoa, kun ei ole juurikaan tullut pimeässä ajeltua. Kaveri suositteli ostamaan Osramin Silverstareja ja ne odottais nyt vaihtoa. Niillehän luvataan 50 % enemmän valotehoa ja 20 m näkyvyyttä, mutta saapahan nähdä. Olen lähdössä reilun viikon päästä reissuun, niin voin kommentoida sitten näkeekö noilla mihinkään...

Comment

No niin, nyt on valot testattu viikonloppuna vähän pitemmällä reissulla. Keli oli vielä mukavan pimeä ja kostea, kun vettä puotti välillä oikein kunnolla. Aiempiin FaceLiftin originelleihin verrattuna nuo olivat mun mielestä valotehoiltaan jopa vähän paremmat. Mulla olikin kyllä orkkisvalojen toinen umpio melkein koko ajan huurussa ja lasit & heijastimet eivät olleet enää ihan kirkkaimmasta päästä...

Laitoin niihin nuo aiemmin mainitsemani Osramin SilverStarit ja ne vaikuttivat ihan asiallisilta polttimoilta. Ihan positiivinen vaikutelma jäi noista Enkeleistä :)

Comment

Working...
              X