Eli, ihan yleisesti ottaen, ei kai kyseisen korimallin pyöränkulmien säädössä mitään avaruustiedettä ole...?
Oma laite menee tulevalla viikolla kolmannen kerran paikalliseen merkkiliikkeeseen kyseiseen operaatioon, kun ei ne kulmat vaan oikein mene kohdalleen...
Ensimmäisen kerran jälkeen ratti jäi vinoon sekä kuskin camber liikaa miinukselle ja selitys oli vaan, "että ei näitä nyt paremmiksi saa"...
Toisella kerralla edelleen ratti vinossa, auto vetää hieman oikealla ja takapäässä sen verran paljon camberia, että vois vaikka lahjottaa eteenpäin...
Siis, onko auto normaalia vaikeampi säätää (omasta mielestäni ei) vai ollaanko korjaamolla vaan hieman poissa mukavuusalueelta...?
Oma laite menee tulevalla viikolla kolmannen kerran paikalliseen merkkiliikkeeseen kyseiseen operaatioon, kun ei ne kulmat vaan oikein mene kohdalleen...
Ensimmäisen kerran jälkeen ratti jäi vinoon sekä kuskin camber liikaa miinukselle ja selitys oli vaan, "että ei näitä nyt paremmiksi saa"...
Toisella kerralla edelleen ratti vinossa, auto vetää hieman oikealla ja takapäässä sen verran paljon camberia, että vois vaikka lahjottaa eteenpäin...
Siis, onko auto normaalia vaikeampi säätää (omasta mielestäni ei) vai ollaanko korjaamolla vaan hieman poissa mukavuusalueelta...?
Comment