Eli olisi tuo nähtävästi aika yleinen vaiva, ohjainboksi pitäisi lähettää korjattavaksi. Autohan on -98 2,4. Ja boksi herjaili aluksi sillointällöin ja nyt jatkuvasti. Täältä löytyy kyllä kaikkea tarinaa mutta kysymys on että pitääkö oikeasti purkaa puoli autoa että ton saa irroteltua? Siis sisälokasuojaa ja pissapojansäiliötä pois. Oikeestaan kun en ole ehtinyt sen ihmeemmin tutkailemaan koko hommaa niin onko tohon joku konsti vai joutuuko puuhailla tosiaan noin paljon vai onnistuuko ton jotenkin sormet veressä irrottamaan muuten?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 ABS ohjainyksikön irroitus?
Collapse
X
-
Mä irrotan sen aina miniräikällä yläkautta. Ohjaustehostimen säiliö irti ja kääntää sivulle, niin mahtuu käsi sinne alimpaankin. 15min homma.
Jos ei ole sopivankokosia työkaluja, niin sisälokarin kautta.
Mulle voi laittaa noita korjattavaksi, lisätietoja: eleworks(at)outlook.com
Comment
-
Kiitos vastauksista. Työkaluarsenaalia kyllä löytyy joka lähtöön joten eiköhän tuon saa rapsittua yläkauttakin jos vklp:na ehtisi perehtyä. Olen kyllä lähettämässä korjaamolle jotanyt en muista, olikohan 145 rahaa ja vuoden takuu. Kun yhtään ylimäärästä ei viittis rouhia irti kun pitää se laitella takasin kiinnikin joskus ja taas sama puuhailu.
Comment
Comment