Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takalasinpyyhkijän poistosta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Minä ainakin sain b8:sta ehjänä irti kun piti saada pyyhkimen moottorin johto irroitettua. Ei se ole kuin sievää väkivaltaa käyttäen vääntää irti. Itse käytin sellaista verhoilujen irroitustyökalua.

    Comment


    • Ehkä aavistuksen dummy kysymys, mutta pitäiskö takaikkunaa reunustavat muovit irroittaa ensin? Näyttäisivät vaan eri palasilta alaosan kanssa, ja sitä ikkunan alla olevaa vaan tässä yrittänyt irroittaakkin. Pahoittelut aivokuolleesta toiminnasta, mutta näillä on mentävä:D

      Comment


        Ei tarvitse. Ainoastaan juuri se ikkunan alapuolella oleva mistä irroitit ruuvit. Ne klipsit oli itellä ainaki todellä jämäkät että sai vääntää tolla verhoilutyökalulla iha tosissaan kaverina että napsahti irti

        Comment


          Pitkästä aikaa kun taas farkuilla ajelee niin kyllähän sille takapyyhkijälle on käyttöä. Ja kun lasi on tummennettu niin eihän siinä mitkään naarmutkaan näy. Se mikä kannattaa koodata pois on automaattipyyhkijä peruuttaessa. Tuunaustarkoituksessa poisto tietysti oma asiansa...

          Uusi moottori maksaa halvimmillaan 50e ja pyyhin varsineen 5e, niin samalla vaivalla kun sitä tulppailee vaihtaa myös toimivan tilalle.

          Comment


          • Jep, väkivaltaa ja kauhunsekaisia tunteita, mutta nyt on pyyhin irti. Kiitos kaikille vinkeistä, ja olisi toimiva moottori kaupan erittäin sopuhintaan jos omasi kärähtänyt ;)
            Pistän kauppa-alueelle.

            Comment


            • Kannattaa myös rattiakselista koodata auto sedaniksi, jolloin vahingossakaan ei kukaan yritä ruiskia vettä takalasille.

              Itse tulppasin pesurille menevän putken peräkontin verhoilujen sisään, mutta vielä varmuudeksi koodasin koko keksinnön pois käytöstä.

              Comment

              Working...
              X