Alustasta kuuluu/tuntuu oikealta edestä pauketta kun kääntelee paikallaan tai pysäköitäessä. Etutolpan yläkumi uusittu tuloksetta, enkä mitään vikaa tolpasta löytänyt.
Eli tuntuu lattiassa ja kuuluu selvästi, ylätuki kolmion pultteihin lyö myös teknisen osaston kautta tunnusteltaessa.
Lisäksi auto puoltaa mielestäni paljon oikealle, eli suoraan ajettaessa joutuu ohjata vasemmalle että kulkee suoraan, ratti kyllä oikenee kun päästää mutta sillon kaislikossa suhisee. Taakse vaihdettu viikko takaperin poikittaisvarret ja tehty nelipyörä suuntaus, korjaamon mukaan takapää on nyt kunnossa sekä kulmat arvioissaan, ajettavuus silti kehno..myös renkaita on vaihdeltu akseleiden kesken tuloksetta.
Etupään varsista ei välystä löytynyt, ajettu niillä nyt n. 50tkm, puslat vaihdettu reilu vuosi sitte uretaanisiin kun on ajossa levoton. Myös hammastangon sisä- ja ulkopäät on silloin laitettu uudet.
Jäljellä ovat kaiketi enää apurunkojen puslat tai hammastanko, pyörät ilmassa ei niissä ihmisvoimin välyksiä tunnu kuten ei painonkaan alla.
Ajan päivittäin 120km tolla motaria ja maanteitä joten haluaisin vihdoin saada sen kuntoon, onko kukaan paininut vastaavien ongelmien kanssa B6 tai B7 koristen kanssa? Alkaa vähitellen olla jo mittakin täynnä asian suhteen.
Kilsoja on kyllä kertynyt kohtuullisesti 320tkm joten voihan siellä olla mitä vaan hajalla jo, mutta mitä?
Eli tuntuu lattiassa ja kuuluu selvästi, ylätuki kolmion pultteihin lyö myös teknisen osaston kautta tunnusteltaessa.
Lisäksi auto puoltaa mielestäni paljon oikealle, eli suoraan ajettaessa joutuu ohjata vasemmalle että kulkee suoraan, ratti kyllä oikenee kun päästää mutta sillon kaislikossa suhisee. Taakse vaihdettu viikko takaperin poikittaisvarret ja tehty nelipyörä suuntaus, korjaamon mukaan takapää on nyt kunnossa sekä kulmat arvioissaan, ajettavuus silti kehno..myös renkaita on vaihdeltu akseleiden kesken tuloksetta.
Etupään varsista ei välystä löytynyt, ajettu niillä nyt n. 50tkm, puslat vaihdettu reilu vuosi sitte uretaanisiin kun on ajossa levoton. Myös hammastangon sisä- ja ulkopäät on silloin laitettu uudet.
Jäljellä ovat kaiketi enää apurunkojen puslat tai hammastanko, pyörät ilmassa ei niissä ihmisvoimin välyksiä tunnu kuten ei painonkaan alla.
Ajan päivittäin 120km tolla motaria ja maanteitä joten haluaisin vihdoin saada sen kuntoon, onko kukaan paininut vastaavien ongelmien kanssa B6 tai B7 koristen kanssa? Alkaa vähitellen olla jo mittakin täynnä asian suhteen.
Kilsoja on kyllä kertynyt kohtuullisesti 320tkm joten voihan siellä olla mitä vaan hajalla jo, mutta mitä?
Comment