Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ABS anturien sijainti?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ABS anturien sijainti?

Haulla ei löytynyt varsinaisesti tähän vastausta, mutta jos joku muu löysi niin linkin saa antaa.

Ongelmana on ilmeisesti likainen tai rikkoontunut anturi, mutta asian selvittämiseksi olisi tietysti hyvä tietää missä ne sijaitsevat tarkalleen :) Epäilen likaisuutta sen vuoksi, että ABS valo sammui joksikin aikaa ajon aikana, kunnes on taas siitä asti palanut jatkuvasti (alunperin ongelma alkoi noin kuukausi sitten). Jos olen ihan hakoteillä, niin korjatkaa.

Varmasti lähes jokainen täällä tietää vastauksen, joten olisiko joku niin mukava ja auttaisi amatööriä hädässä? :)

Muistaakseni jarrulevy pois ja sieltähän se löytyy. Korjatkaa joku jos olen väärässä. Takaa olen kerran purkanut kokopaketin. Siitä piti ottaa jarrulevy pois ja laakeripesä pois. Sitten pääsi anturiin käsiksi. Anturin saa varmasti helpomminkin pois...

Comment

Vikakoodit lukemalla/luettamalla selviää minkä pyörän anturi on kyseessä, menee muuten arvailuksi.

Comment

Edessä anturi on olka-akselissa kiinni ja on vaihdettavissa ilman levyn irroitusta johtoa seuraamalla löytyy helposti. taka anturin sijainti on sitten jo vaikeampi, se menee koko navan kiinnityslevyn läpi jolloin purkamista on.

Comment

kiitoksia avusta!

Comment

Working...
          X