8E0 807 647 D 01C S-Line kromireunuksisen keskiritilän varaosanumero
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B6 puskurin alaosa?
Collapse
X
-
Vieras
Onko teiltä joltain jäänyt orkkis etupuskurin alaosaa yli?
Oma A4 on maalaamossa ja tuo osa on sen verran naarmuilla että pitäisi mieluiten vaihtaa. En viitsinyt lähteä tuohon S-line alaosan asennukseen, sen verran virittämiseltä vaikutti.
Comment
-
Itsellä se alaosa monesta kohtaa murtunut, joten täältä ei ainakaan apuja.
Uusi puskuri ei vieläkään suomessa. :( Tilattu 2.6.
Olis vissiin tarvinnut tilata Tepon kautta.
Edit 29.6.
Puskuri Helsingissä ja ilmeisesti pian jopa täällä kotosalla maalarilla...Viimeksi muokannut diexsel; 29.6.2009, 17:33.
Comment
-
Ei sovi, kun S4 on pikkaisen isompi kuin S-line ritilä. Sitä pitää vähän sahailla, että saa istumaan S-line keskiritilän kehykseen. Eilen hain Slamitilta tuon S4 keskiritilän ja tuo homma itsellä edessä.Yleisesti tuosta S-line puskurin yläosasta, että itsellä on varastossa odottamassa sellainen ja voin kertoa aika karun totuuden. Tuo orkkis S-line yläosa on sen näköinen, kuin olisi käsin tehty nuo kiinnikkeen paikat eli muokattu orkkis puskurista. Jälki on aika huonoa viimeistelyä, joten pikkaisen ainakin olen itse pettynyt. Laittelen tonne mun projektiosuuteen kuvia asiasta.
Comment
-
No niin, puskuri maalissa ja keulalla...
Tilasivat vaan perkele 8-koneisen puskurin. Ei sovi sumarit eikä ajovalonpesimien läpätkään istu kunnolla... Olis vaan heti pitänyt Tepolta kysäistä. Ei enää ota kaaliinkaan. On se paremman näkönen toi S4 puskin.
Ja voipi olla, että tulee jotain vielä ostettuakin...
Yön yli nukuttuna kaikki tuntuu paremmalta. :)
Comment
-
Comment