Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajovalopesimen kansi lähti irti A6 C5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajovalopesimen kansi lähti irti A6 C5

Pesin tuulilasia pidempään ja automatiikka pesi ajovalot, mutta perillä huomasin että se kansi oli jäänyt kanittamaan puskuriin siitä kannesta siten että se pesuri ei enää ollut laskeutunut alas asti. Kun vähän koitin näprää sitä niin se pesurin kansi jäi käteen. Kun nopeasti katsoin sitä niin en keksinyt että miten sen saa takaisin siihen. Onko siihen olemassa jotain kikkaa, ei kai sitä puskuria joudu irroittamaan?

Autona A6 C5 vm2000
    Viimeksi muokannut KKop; 12.7.2017, 20:11. Perustelu: Otsikkoon auton malli

Luulen että aika samalla taktiikalla kuin B5:ssäkin. Tartut sormilla pesuriin ja vedät ulos. Sitten naksautat lätkän paikalleen. B5:ssä on ainakin pesurin rungossa tuollaiset tapit ja kansissa vastaavat reijät.
    Attached Files

Comment

Kyllä, sama mekanismi myös C5:ssa. Japin taktiikalla vaan kansi paikalleen.

Comment

Hmmm. Mä kävin sitä nyt ihmettelemässä ja en kyllä saanut vedettyä sitä pesintä sieltä puskurin sisältä ollenkaan ulos, se ei hievahtanutkaan. Voimat loppui niin totesin että on parempi tulla kyselemään lisäneuvoja etten hajoita mitään. Mä vedin sitä ylöspäin, olisikohan sitä pitänyt vetää eteenpäin?

Comment

Sehän on sellainen pötkylä. Eli pötkylän suuntaisesti. Vähän etuviistoon. Pyydä vaikka jotain kaveria käyttämään pesuria niin nappaat kiinni kun se sojottaa ulkona.

Comment

Ei kyllä tule vetämällä ulos, ainakaan mun voimilla. Täytyy pyytää jotain avuksi josko onnistuisi siitä kiinni nappaaminen kun toinen vetää viiksestä

Comment

Kyllä se tulee kun vetää vaan, vaikka jollain pihdeillä jos ei muuten saa kunnolla kiinni. Siinä viikseen vetämisessä kun kastuu jos ei ensin tyhjennä säiliötä.

Comment

Ja jos tyhjentää säiliön niin ei tule pesurikaan ulos...

Comment

No eipä tulekaan.

Comment

Noniin, vetämällä ei onnistunut mutta onnistui kun pesi ikkunat ja nappasi siitä kiinni

Comment

Working...
                    X