Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

312mm Jarrupäivitys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    312mm Jarrupäivitys

    Taitaa olla käsiteltynä aikaisemmin mutta:

    Tarttis jarrut vaihtaa tehokkaampiin. Levyinä pyörii ne 312x25mm laikat mutta vaki 1-mäntäiset sylinterit. Kukas on näitä vaihtanut ja mitkä ovat olleet kokemukset? Porschen nelimäntäisiä bremboja on varmasti joku kokeillut (pitäisi mennä suht kivuttomasti paikalleen mistä autoista nämä satulat löytyy) mutta mitä muita vaihtoehtoisia satuloita löytyy?



    Niin, Ibitsan brembot on liian pienet mutta mennee golffeihin, multa saa kysellä...

  • #2
    Miten olisi AP:n valmistamat Seat Sportin 4 mäntäiset satulat, menee suoraan 312mm laikalle ja hintaa tiskilla oli alle 650e pari. Satulat sisältävät palat ja erillista kannaketta ei tarvita.
    6LL 615 105 vasen satula
    6LL 615 105 oikea satula

    Comment


    • #3
      Joku takasatula?

      Comment


      • #4
        Ihan Etusatula on kyseessä. Alunperin 6L Ibiza Cupra R satula.

        Comment


        • #5
          Ei kai kukaan laita audiin jarrusatuloita, joissa lukee seat sport?
          Leimassa saattaapi tulla hylsy, jos huomataan, että jarrut ovatkin kevyemmestä autosta.

          Comment


          • #6
            Niin, Ibitsan brembot on liian pienet mutta mennee golffeihin, multa saa kysellä...
            Miksi nuo on liian pienet?
            Mulla oli noi satulat ton kokoisten levyjen kanssa ja ihan hyvin toimi.

            Boxter S/996 Carreran satulat on vähän isommat, et ne käyttää paremmin koko levyn kitkapinnan hyödyksi. Niitä esim. tosta.

            Comment


            • #7
              Boxter S/996 Carreran satula on 314x30 levylle OK pienellä -1mm ohjuritappimodilla.
              Boxter "ei S" sopii naftisti 312x25 levylle.

              Molemmat ovat oikein hyviä turistijarruja.

              Jos Seateissa ns. sivukiinnitys (kuin kuvassa) niin ne on modaamismielessä hankalat.
              Porkken satula on yläkiinnitteinen ja saa modattua mille korolle ja ET:lle tahansa pienellä vaivalla.
              Lisäksi Porkken monoblokit on immuneja suolalle ja muulle töhnälle . RS2 pienempi ja isompi kerää likaa ja pitää huoltaa (paljon) enemmän kuin monoblock. RS2 isompi jarru on kokemusten mukaan erittäin hyvä hiipumaton ratajarru painavaan autoon.

              Virtasalmella oli lms-1 urkissa taidokkaasti toteutettu 314x30mm levyn asennus 15" vakiovanteelle ja hp2 satulat - hyvin modattu !

              Tiedän yhdet B-ryhmäläiset kevyet 4-mäntäiset jarrut, jotka olisi myytävänä Urkkiin. (Privaa jos kiinnostaa).

              Comment

              Working...
              X