Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V6 2.5 TDI dieselin puute

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• V6 2.5 TDI dieselin puute

Laittelin alipaineimurin painepumpun oikean puoleiseen paluulinjaan. Laittelin siirtopumpun pyörimään. Tankki puolillaan löpöä. Siirtopumppu surisee.

Edit:

Eli tarkistin siirtopumpun kun huonosti tuli löpöä ilmatessa. Siirtopumppu toimii ja siirtää vain ainetta pääpumpun imettäväksi.

Ilmailin moneen otteeseen lopulta paluu linjasta ennen suodatinta. Kone lähti käyntiin lopulta. Edelleen ihmettelen löpön huonoa tuloa paluulinjasta.

Käytin koneen lämpöiseksi ja säädin pääpumpun ennakot. Nyt lähtee nätisti käyntiin kylmänä seisottuaan pari päivää.

Alun perin auto oli mykkä mulle tultuaan ja vaihdoin uuden tulolinjan pätkän konetilaan joka oli poikki.

Vironkilpinen A6 2.5 AKE 99.
    Viimeksi muokannut roadster; 14.5.2017, 17:49. Perustelu: Koko tarina yhteen nippuun

Montako erilaista vastausta olet löytänyt?

Pelkkä siirtopumpun pyöritys ei nosta mitään. Puolella tankilla alipaineella imu riittää.

Comment

On löytynyt lisää :) Siirtopumppu ei siirrä tankista mitään. Kyllä. Tässä mielessä olin ja nyt varmistunut. Taitaapi olla painepumppu rikkinäinen nyt. Siirtopumppu surisee tankissa ja on toimiva.
      Viimeksi muokannut roadster; 14.5.2017, 17:49.

Comment

Alipaineella kun imetään niin paluulinjan pitää olla ummessa tai imee ilmaa sieltä. Elsan ohjeet löytyy kyllä täältä jostakin.

Comment

Mulla on ohjeet ja paluuletkut kiinni. Pitää imeä ensin suodattimelle asti ja sen jälkeen eteenpäin. Katsoa mihin tökkää tulo.

Comment

Ja kiitos tähän asti :)

Comment

No juu. Pirun huonosti tulee löpö paluulinjasta. Aikani ilmailtua pärähti käyntiin ja sammutin. Tarkistin liitokset ja eipä sitten lähtenytkään :).

Comment

Tämä lähti käymään imemällä paluulinjasta ennen suodatinta.

Tähän astisista huonointen ilmaantui. Tästä oli kirkas tuloletku poikki kun tuotiin luokseni. Korjattu ja näyttäisi toimivan.

Comment

Working...
                X