Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 BKN tärisee ja savuttaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    3.0 BKN tärisee ja savuttaa

    A4 -05, kilsat 320tkm, suuttimet vaihdettu pari vuotta sitten.

    Voima puuttuu täysin, ei vikakoodeja. Tyhjäkäynnillä voimakasta tärinää, kierroksilla käynti on tasaisempaa mutta tienoo täynnä savua.

    Mittausryhmät 72-77 liitteenä, tässä muita mittauksia:
    Koodi:
    Group 001: Injection Quantity   
    819 /min  Engine Speed (G28) 
    21.4 mg/str  Injection Quantity    
    553.8 bar  High Fuel Pressure (actual)   
    45.9°C  Coolant Temperature (G62)
    
    Group 013: 
    Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
    -5.27 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1   
    -5.32 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2   
    -5.32 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3          
    
    Group 014: 
    Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
    5.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4   
    5.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4 
    5.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4          
    
    Group 102: Diesel Particle Filter (DPF)   
    110.2°C  Temperature prior Precatalytic Converter   
    100.3°C  Temperature 
    11.8 mbar  Particle Filter Different. Pressure   
    0.0 mbar  Particle Filter Offset Different. Pressure
    
    Group 104: Diesel Particle Filter (DPF)   
    0.63  Particle Filter Oil Ash Volume   
    27.0  Particle Filter Carbon Mass (calc.)   
    7.5  Particle Filter Carbon Mass (act.)   
    200 km  Mileage
    Onko raadilla ehdotusta mistä vikaa hakemaan?
    Attached Files

    #2
    Mulla oli samanmoisen oireet kun jako hyppäsi. Tosin starttikin oli aika äänekäs.

    Comment


      #3
      Kyllähän tämä pahasti mekaaniselta vialta vaikuttaa. Starttaus on tosiaan myös vaikeaa, startti itsessään ei ole vanhakaan. Metrejä tuonkin verran niin vaihdan koko moottorin vähemmän ajettuun.

      Comment


      • #4
        Mulla oli samanlainen ongelma ennen ketjuremppaa. Vanha zetorikin kävi tasaisemmin tyhjäkäyntiä. Korostui erityisesti ajossa ja lämpöisellä koneella.

        Comment

        Working...
        X