Näitähän ei nyt kovin kauaa lopulta tehty kun alkoi pukkaamaan CR-koneita vaggilaisten nokalle vaan kuinkas näissä vanhemmissa on hiukkassuodattimen puhdistuspoltto toteutettu?
Omissa nurkissa olevan potilaan(2.0 BPW) DPF tukkeutuu ja regenerointi ei ota onnistuakseen ja syyksi on alettu epäillä vähän aikaa sitten vaihdettua uutta nokkaa joka on ilmeisesti peräisin BKC:stä eli vanhemmasta 1,9-koneesta.
Osa saksansivuista tarjoaa noihin samaa nokkaa mutta taas joissain on BPW-koneelle oma nokkansa. Mitähän eroa noissa lienee?
Omissa nurkissa olevan potilaan(2.0 BPW) DPF tukkeutuu ja regenerointi ei ota onnistuakseen ja syyksi on alettu epäillä vähän aikaa sitten vaihdettua uutta nokkaa joka on ilmeisesti peräisin BKC:stä eli vanhemmasta 1,9-koneesta.
Osa saksansivuista tarjoaa noihin samaa nokkaa mutta taas joissain on BPW-koneelle oma nokkansa. Mitähän eroa noissa lienee?
Comment