Elikkä autona Audi A6 4f (2006) jossa koneena toimii 2.0tdi 103kw BRE, vaihteisto multitronic. Tyyppivika öljypumppu vaihdettu ja sen myötä rikkoitunut turbo ~60tkm sitten.
Autossa ollu pitkään tehottomuutta, väännöt katoaa ja tuntuu että menee huonompaan päin kokoajan. Esim kiihtyy mielestäni huonosti ikään kuin ei ahtaisi kunnolla, varsinkin isommissa nopeuksissa huomaa, 80km/h ylöspäin eipä juuri ihmeitä tapahdu, hyvin vaivalloisesti sekä vastaa kaasuun melko hitaasti. Ei anna vikakoodia, tyhjäkäynnillä tuntuu persuksissa pieni nytkytys.
Välillä tuntuu että vääntää paremmin, välillä huonommin. Tänään tuntui 60km matkalla että tehot todella hukassa.
Käynnistyksen jälkeen aina ensimmäisessä kiihdytyksessä turbo kokonaan pelistä pois, kaasu pois ja uudelleen niin tulee mukaan.
MAP anturi vaihdettu, maffi ja n75 putsattu, vcds tarkistettu että kiihdyttäessä ahtaa 1-1.2bar ja maffin arvot olivat normaalit, egr putsattu, alempi ahtoputki tarkistettu, silmämääräisesti myös alipaineletkut.
Alkaa jo usko loppumaan, apua tarvisi jos joku on törmännyt vastaavaan...
Autossa ollu pitkään tehottomuutta, väännöt katoaa ja tuntuu että menee huonompaan päin kokoajan. Esim kiihtyy mielestäni huonosti ikään kuin ei ahtaisi kunnolla, varsinkin isommissa nopeuksissa huomaa, 80km/h ylöspäin eipä juuri ihmeitä tapahdu, hyvin vaivalloisesti sekä vastaa kaasuun melko hitaasti. Ei anna vikakoodia, tyhjäkäynnillä tuntuu persuksissa pieni nytkytys.
Välillä tuntuu että vääntää paremmin, välillä huonommin. Tänään tuntui 60km matkalla että tehot todella hukassa.
Käynnistyksen jälkeen aina ensimmäisessä kiihdytyksessä turbo kokonaan pelistä pois, kaasu pois ja uudelleen niin tulee mukaan.
MAP anturi vaihdettu, maffi ja n75 putsattu, vcds tarkistettu että kiihdyttäessä ahtaa 1-1.2bar ja maffin arvot olivat normaalit, egr putsattu, alempi ahtoputki tarkistettu, silmämääräisesti myös alipaineletkut.
Alkaa jo usko loppumaan, apua tarvisi jos joku on törmännyt vastaavaan...