Ongelmana on outo tärinä/vapina lämpimällä koneella, A4 B7 3.0tdi ASB tippi+Q.
Lämpimällä koneella kun vedättää, esim liittyy moottoritielle tai lähtee risteyksestä reilummin, kickdown pohjassa ja siitä sitten kun siirtyy matalemmille kierroksille ja koittaa uudelleen vedättää tuntuu ihan kuin olisi joku sylinteri pois pelistä, ihmeellinen vapina ja ei tunnu kaikki tehot olevan käytössä, tasaisessa ajossa ei huomaa mitään eroa.
Ongelma loppuu jonkin matkan jälkeen, en ole koittanut että uusiutuuko vai onko vain kerran käynnistyksen jälkeen.
Vikakoodeja VCDS:llä ei tule moottorista eikä vaihteistosta, vain hehkutulppaa valittaa kun on rikki.
Auto on ohjelmoitu, ohjelman laadusta ei tietoa, hollannissa tehty, DPF on paikallaan eikä tyhjennetty, EGR ilmeisesti vielä käytössä.
Mitäs arvoja tuosta lähtisi logittamaan? Tai muuten tarkistelemaan?
Voiko kaasuläppä tehdä tälläistä? Momentinmuuntimen lukko varmaan täytyy tarkastaa jos ei jostain syystä vapauta.
Kilometrejä on n.113tkm, vaihteistoöljyn olen kerran vaihtanut, ZF:n 8 nesteet.
Lämpimällä koneella kun vedättää, esim liittyy moottoritielle tai lähtee risteyksestä reilummin, kickdown pohjassa ja siitä sitten kun siirtyy matalemmille kierroksille ja koittaa uudelleen vedättää tuntuu ihan kuin olisi joku sylinteri pois pelistä, ihmeellinen vapina ja ei tunnu kaikki tehot olevan käytössä, tasaisessa ajossa ei huomaa mitään eroa.
Ongelma loppuu jonkin matkan jälkeen, en ole koittanut että uusiutuuko vai onko vain kerran käynnistyksen jälkeen.
Vikakoodeja VCDS:llä ei tule moottorista eikä vaihteistosta, vain hehkutulppaa valittaa kun on rikki.
Auto on ohjelmoitu, ohjelman laadusta ei tietoa, hollannissa tehty, DPF on paikallaan eikä tyhjennetty, EGR ilmeisesti vielä käytössä.
Mitäs arvoja tuosta lähtisi logittamaan? Tai muuten tarkistelemaan?
Voiko kaasuläppä tehdä tälläistä? Momentinmuuntimen lukko varmaan täytyy tarkastaa jos ei jostain syystä vapauta.
Kilometrejä on n.113tkm, vaihteistoöljyn olen kerran vaihtanut, ZF:n 8 nesteet.
Comment