Kyseessä -07 a4 b7 1.9 (BRB) koneella, viimeviikolla auto alkoi hyytyä ja sammumaan hyytymisen jälkeen. Tämän se saattoi tehdä vaikka tunnin ajon jälkeen, käyntiin lähti heti eikä viasta ollut uuden startin jälkeen tietoakaan.
Kun auto oli ollut viikonlopun seis ykköseltä kakkoselle vaihtaessa sammahti auto taas ja tälläkertaa tuntui ettei startti meinannut jaksaa pyörittää konetta ensinnäkään. hetki taas odottelua ja lähti iloisesti käyntiin.
hyytymisellä tarkoitan että ei vastannut kaasuun enään eikä ottanut kierroksia, aivan kuin se olisi tukehtunut.
auto juuri 2tkm ollut nokkahihnan (+muut hilppeet) vaihdossa jossa vaihdettu myös suodattimet ja öljyt.
- Vikakoodit luettu - ei koodeja.
- huohotin ei tukossa
- coolerissa ei ollut kondensoitunut vettä
Voisiko kyseisen ongelman aiheutta polttoainepumppu taikka sen rele?
Kun auto oli ollut viikonlopun seis ykköseltä kakkoselle vaihtaessa sammahti auto taas ja tälläkertaa tuntui ettei startti meinannut jaksaa pyörittää konetta ensinnäkään. hetki taas odottelua ja lähti iloisesti käyntiin.
hyytymisellä tarkoitan että ei vastannut kaasuun enään eikä ottanut kierroksia, aivan kuin se olisi tukehtunut.
auto juuri 2tkm ollut nokkahihnan (+muut hilppeet) vaihdossa jossa vaihdettu myös suodattimet ja öljyt.
- Vikakoodit luettu - ei koodeja.
- huohotin ei tukossa
- coolerissa ei ollut kondensoitunut vettä
Voisiko kyseisen ongelman aiheutta polttoainepumppu taikka sen rele?
Comment