Joo eli tommosta vikaa on nyt ruvennu tulee saattaa olla että joskus vaikka 10 kertaa pistää käyntiin nii sammuu ihan heti.Sitte vaan lähtee käyntiin eikä mitään,ja taas joskus lähtee ja sammuu heti mutta ei sammu koskaan ajon aikana.Ainakaan vielä oo sammunu???mystistä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.9 tdi 81kw lähtee käyntiin ja sammuu heti.
Collapse
X
-
Ja välttämättä toinen avainkaan ei auta, vaan vika on lukupuolassa. Jääkö mittaristoon vilkkumaan ajoneston merkkivalo? Yksi tapa välttää turhia käynnistysyrityksiä on kääntää virrat päälle ja katsoa jääkö valo vilkkumaan. Jos jää, niin virrat pois ja uusi yritys, starttaus vasta kun valo jää pimeäksi...
Comment
-
kävin tuosa marmoritiskillä nii sano että lähes varmasti moottorinohjasboksin ja oliko se
nyt sen ajonestolaatikon välinen johto pitäs vaihtaa,signaali on tod.näk. liian heikko
niin se ei tunnista avainta.Tai sitte se puola mutta niitä ei oo kuulemma yhtään tarvinu vaihtaa.
Johtoja oli jonku vaihtanu nii sen jälkee on ruvennu toimimaan.
ei sitte oo tehny nyt pariin päivään sitä vikaa nii en tiiä vieläkään
jääkö se valo vilkkumaan.
Comment
-
Tiskillä neuvottiin siihen myös kikka kolmonen mikä voi myös poistaa vian ainaki toistaiseksi.
Pelti auki ja akunkenkä irti,
kuskinpuolelta konehuoneesta se mustan kotelon kansi irti (5 ruuvia),
sitte sieltä takaa kaikki liittimet irti,tais olla 5 liitintä ainaki mulla,
niihin voi laittaa kevyesti crc:tä tai jotain ja sitte liittimet takas.
Saattaa auttaa,mulla ei nyt oo taas 3 päivään oireillu.
Comment
-
Avaimen ajoesto koodit menneet rikki.,auto ei lue avainta>ajoesto sammuttaaa auton,tai virtalukon pohjassa hämminki.Tutulla oli samat ongelma WW-Bora SDI:ssä ja selvisi laittamalla käyttöön vara-avaimen>AUTO TOIMII.
Comment
-
avaimen rasvaus/öljyäminen
Sama vika, aina jäi vilkkumaan toi valo eikä lähteny käyntiin. Hakuammuntaa oli millä vedolla jyrähti. Lukkopesä tuntui muutenkin jäykältä. Tänään suihkauttelin muutaman kerran avaimeen ja pesään jotain ulkomaalaispojan autoon jättämää lukkosuihketta ja avot, eipä mieti enää käynnistyykö vai ei.
Comment
-
artsijaa
mulla samainenvika ja korjaantu vaihtamalla virtalukonpohja!!!maksoi 19.90euroo ja ei ole temppuillu sen jälkeen ja autohan on a4b5 1.8tq avant:)
Comment
Comment