Olen vähän pudonnut genrestä ulos ja nyt on harkinnan alla tuollainen uudempikoppainen 2012-mallinen 2,0TDi Multitronic 177hp.
Kiinnostaa jo tässä vaiheessa että onko kukaan softannut tuolla laatikolla olevaa kaksilitraista? Asettaako Multitronic mitään rajoitteita? Ja millaiseen tulokseen noilla on päästy dynossa?
Mitä tyyppivikoja näissä uusimmissa 2,0TDi-koneissa on? Edellisestä 2009-mallisesta A4:stä hajosi ruiskupumppu mutta nyt olen (ehkä) antanut asian anteeksi ja antamaan merkille vielä yhden mahdollisuuden.
Kiinnostaa jo tässä vaiheessa että onko kukaan softannut tuolla laatikolla olevaa kaksilitraista? Asettaako Multitronic mitään rajoitteita? Ja millaiseen tulokseen noilla on päästy dynossa?
Mitä tyyppivikoja näissä uusimmissa 2,0TDi-koneissa on? Edellisestä 2009-mallisesta A4:stä hajosi ruiskupumppu mutta nyt olen (ehkä) antanut asian anteeksi ja antamaan merkille vielä yhden mahdollisuuden.