Jatkoa:
Täällä "laiska startti lämpöisenä" korjaantui regulation valven vaihdolla ja 2T-öljyllä.
vanha 057 130 764 b, uusi 028 100 2991 (143e)
Edelleen mutulla:
Se on mietinnässä, onko kyseessä "ohjelmoitu ominaisuus", joka koskee ainoastaan dpf malleja?
(pieni määrä polttoainetta moottorin kautta pakoputkistoon, jolloin dpf:n puhdistuspoltto onnistuu paremmin)
275000 menty ilman dpf ongelmia.
Oireet on helppo tunnistaa valkeasta savusta. (Sama kuin T55:sen hyökkäyssavu)
Pakoputkiston saavuttaessa polttoaineen höyrystymislämmön, se tulee valkeana savuna ulos.
(Eri asia kun kosteudesta muodostuva valkea savu)
Täällä "laiska startti lämpöisenä" korjaantui regulation valven vaihdolla ja 2T-öljyllä.
vanha 057 130 764 b, uusi 028 100 2991 (143e)
Edelleen mutulla:
Se on mietinnässä, onko kyseessä "ohjelmoitu ominaisuus", joka koskee ainoastaan dpf malleja?
(pieni määrä polttoainetta moottorin kautta pakoputkistoon, jolloin dpf:n puhdistuspoltto onnistuu paremmin)
275000 menty ilman dpf ongelmia.
Oireet on helppo tunnistaa valkeasta savusta. (Sama kuin T55:sen hyökkäyssavu)
Pakoputkiston saavuttaessa polttoaineen höyrystymislämmön, se tulee valkeana savuna ulos.
(Eri asia kun kosteudesta muodostuva valkea savu)
Comment