Nyt on noin 30 käynnistystä, josta yksi on selvästi kyykkäävä.
Nurkka-ajon startti toimii toimii moitteettomasti, mutta kun on pidempää ajoa ja lämpöä, niin silloin voi oireilla. Moottorin käynti on tasainen ja vetää hyvin.
Kylmällä koneella ja 30° helteessä kanavat 72-77 on rajusti mutta tasaisesti miinuksella. Ja kanavat 13,14 tasaisesti -0,09 - 0,09 arvojen sisällä.
Nyt ajatuksena on seurata tilannetta ja ajaa tankki kohtuu tyhjäksi ja seuraava tankillinen
Shellin dieseliä ja uusi mittaus.
Onko havaintoja, miten nopeasti korjausarvo reagoi lämpötilan ja polttoaineen muutokseen?
Nurkka-ajon startti toimii toimii moitteettomasti, mutta kun on pidempää ajoa ja lämpöä, niin silloin voi oireilla. Moottorin käynti on tasainen ja vetää hyvin.
Kylmällä koneella ja 30° helteessä kanavat 72-77 on rajusti mutta tasaisesti miinuksella. Ja kanavat 13,14 tasaisesti -0,09 - 0,09 arvojen sisällä.
Nyt ajatuksena on seurata tilannetta ja ajaa tankki kohtuu tyhjäksi ja seuraava tankillinen
Shellin dieseliä ja uusi mittaus.
Onko havaintoja, miten nopeasti korjausarvo reagoi lämpötilan ja polttoaineen muutokseen?
Comment