Virrat käyynistäessä auto heittää MIL:in päälle ja vikakoodit:
16620 - Manifold pressure /boost sensor (G31)
p0236 - 00 - implausible signal - MIL on
Absolute pres : 99.6 mbar
Absolute pres : 1407.06 mbar
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 000 - Lower Stop Not Exceeded
Duty Cycle 88.3%
Duty Cycle 20.07%
Duty Cycle 0.4%
Mappianturi vaihdettu noin 2 vuotta sitten uuteen. Tutkaillessa huomasin, että matkustajan puoleinen läppien moottori liikkuu virrat päälle laittaessa erittäin huonosti verrattuna kuljettajan puoleiseen, joten tilasin uuden moottoein, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Läpät eivät ole jumissa. Itse en keksi mitään yhtäläisyyttä näille vikakoodeille. Käynnissä olle kun nollaa, toimii auto moitteitta. Olisiko kellään ideaa, mistä lähtisi vikaa etsimään?
16620 - Manifold pressure /boost sensor (G31)
p0236 - 00 - implausible signal - MIL on
Absolute pres : 99.6 mbar
Absolute pres : 1407.06 mbar
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 000 - Lower Stop Not Exceeded
Duty Cycle 88.3%
Duty Cycle 20.07%
Duty Cycle 0.4%
Mappianturi vaihdettu noin 2 vuotta sitten uuteen. Tutkaillessa huomasin, että matkustajan puoleinen läppien moottori liikkuu virrat päälle laittaessa erittäin huonosti verrattuna kuljettajan puoleiseen, joten tilasin uuden moottoein, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Läpät eivät ole jumissa. Itse en keksi mitään yhtäläisyyttä näille vikakoodeille. Käynnissä olle kun nollaa, toimii auto moitteitta. Olisiko kellään ideaa, mistä lähtisi vikaa etsimään?
Comment