Elikkä.
Moottori 3.0 tdi BMK ajettu 250 tkm, vedot on hukassa alle 2000 rpm. Vedätyksellä ahtopainen 0,5 alle 2000 rpm( tyhjäkynnillä ja vähän yli 1200 rpm 0 tai miinuspuolella, vetää paineputkea mieluummin kurttuun) , mutta 1,4 ahtoja 2500 rpm paikkeilla ja pysyy koko alueen 4500 rpm.
Sen verran laitteella testasin hallissa, että ilmamassa ja ahtopaine kulki omia polkujaan verrattuna annettun arvoon. Mafin johdon otin pois ja kokeilin ajella, ei ollut muutoksia vetoon. Ei pala moottorihäiriö valo, läpät olen puhdistanut.
Moottori 3.0 tdi BMK ajettu 250 tkm, vedot on hukassa alle 2000 rpm. Vedätyksellä ahtopainen 0,5 alle 2000 rpm( tyhjäkynnillä ja vähän yli 1200 rpm 0 tai miinuspuolella, vetää paineputkea mieluummin kurttuun) , mutta 1,4 ahtoja 2500 rpm paikkeilla ja pysyy koko alueen 4500 rpm.
Sen verran laitteella testasin hallissa, että ilmamassa ja ahtopaine kulki omia polkujaan verrattuna annettun arvoon. Mafin johdon otin pois ja kokeilin ajella, ei ollut muutoksia vetoon. Ei pala moottorihäiriö valo, läpät olen puhdistanut.