Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2.5 V6 TDI vedot karkaa parin kilometrin ajamisen jälkeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 2.5 V6 TDI vedot karkaa parin kilometrin ajamisen jälkeen

    Moro, tuli haettua A4 avant quattro b6 2002 320Km ajettuna.
    Auto tuntui kulkevan ja kiihtyvän liian hitaasti, tietokoneessa kun käytettiin kiinni niin turbon ahdot karkasi johonkin. Ilmeni että välijäähy vuosi. Kun korjasin tämän auto ei tunnu liikkuvan enää ollenkaan. Kun pari kilometriä ajaa auto menee "limb mode" eikä kierrä enään kuin 2500. Vaihdoin uuden ilmamassamittarin ja turbo on puhdistetty. Auto tiputtaa hieman öljyä jostain öljynlaihuttimen kohdalta.
    Tosiaan tässä tietoa vikakoodeista mitä nyt löytyi, onko kenelläkkään mitään hajua mistä aloittaa

    01375 -Venttiilit, moottorin kiinnitys, 1
    -Lähtö ei kytkeydy / oikosulku akun plusnapaan
    -katkonainen

    00575 -Imusarjan paine
    -Säädön yläräjän yläpuolella
    -katkonainen

    00519 -Map -tunnistin
    -virheellinen signaali
    -katkonainen

    00523 -Imuilman lämpötunnistin
    -Oikosulku plusnapaan tai avoin virtapiiri
    -katkonainen

    00553 - Ilmamassamittari
    -Oikosulku maadoitukseen tai avoin virtapiiri
    - Jatkuva
    Viimeksi muokannut Walinen; 20.7.2016, 15:50.

    #2
    Yläpalkin hakutoiminnolla 00575 löytää reilu 50 keskustelua joista moni käsittelee V6 dieseliä.

    Comment


      #3
      Tuleeko kaikki viat takaisin nollauksen ja pienen lenkin jälkeen?

      Comment


        #4
        Jos ahtopaineen säätö N75 takkuaa, se myös aiheuttaa virheilmoituksen MAP-anturilta.

        Comment


        • #5
          Joo siis ainakun aamulla lähen autolla ajamaan se toimii sellaiset 15 minuuttia ennenkuin heittää vikatilaan, sitten se on koko päivän siinä vikatilassa, koittaa se aina välillä lähtee kiihdyttämään.
          Joo olen itse kans miettinyt tota n75, itse olen tälläinen nakkisormi niin onko mitään hajua paljon ottas likkeessä semmoisen vaihodosta ?

          Comment

          Working...
          X