Sori modet. Kävi kyllä mielessä, että saattaa mennä liian tekniseksi chattipuolelle. Tässä siis sama uudestaan:
#¤&#%/&¤#&%¤& korvikeauto sai vissiin jonkun alemmuuskompleksin tai mustasukkaisuuskohtauksen Teboilin miitissä ja päätti järjestää ylimääräistä draamaa. Lähtiessä käyntiääni oli oudon karkea. Ensin mietin että onko korvan kalibrointi pielessä, kun hetkeä aiemmin kuunneltiin tuoreempien vitosten sulosointuja :) Vähän matkaa ajettuani syttyi keltainen ohjaustehostimen merkkivalo. Bussipysäkille ihmettelemään ja ajattelin koittaa uudelleen käynnistystä, mutta eipä se enää inahtanutkaan kerran sammuttuaan. Jotain kahnaavaa ääntä kuului ennen sammutusta. Virtaa tuntuisi olevan kun kaikki muu toimii, mutta ei edes yritä startata.
Hinurilla auto korjaamon pihaan ja kotiin päästyäni läppäri reppuun ja pyörällä lukemaan vikakoodit. Ainoa tapahtuneeseen liittyvä oli:
Mikä hitto sille nyt tuli? Just kun aattelin että kyllähän tuolla kelpaa jokunen vuosi ajella vaikkei rinkeleitä olekaan, kun alkaa oston jälkeen ilmaantuneet pikkuviatkin olla kunnossa. Ilmeisesti en viikolla pesulla käydessä hinkannut tarpeeksi, että ois pysynyt tyytyväisenä... ;)
Vikakoodien lukureissulta kotiin päästyäni pistin radion päälle ja ensimmäiset sanat oli: "enkä koskaan viinaa juo" :D Voi olla että pikkasen pitää ottaa lääkkeeksi pahimpaan ketutukseen...
Virran vähyyskin kävi mielessä, muttei tullut kumminkaan koitettua. Buusteri olisi saatavilla 500 m:n sisällä auton olinpaikasta. Pitänee huomenna tehdä uusi pyörälenkki :)
Auto siis vm 2008, webasto ja AGM-akku...
#¤&#%/&¤#&%¤& korvikeauto sai vissiin jonkun alemmuuskompleksin tai mustasukkaisuuskohtauksen Teboilin miitissä ja päätti järjestää ylimääräistä draamaa. Lähtiessä käyntiääni oli oudon karkea. Ensin mietin että onko korvan kalibrointi pielessä, kun hetkeä aiemmin kuunneltiin tuoreempien vitosten sulosointuja :) Vähän matkaa ajettuani syttyi keltainen ohjaustehostimen merkkivalo. Bussipysäkille ihmettelemään ja ajattelin koittaa uudelleen käynnistystä, mutta eipä se enää inahtanutkaan kerran sammuttuaan. Jotain kahnaavaa ääntä kuului ennen sammutusta. Virtaa tuntuisi olevan kun kaikki muu toimii, mutta ei edes yritä startata.
Hinurilla auto korjaamon pihaan ja kotiin päästyäni läppäri reppuun ja pyörällä lukemaan vikakoodit. Ainoa tapahtuneeseen liittyvä oli:
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K1 909 144 M
Component: EPS_ZFLS Kl.135 H08 1901
Shop #: WSC 02069 000 90108
VCID: 356B62C25CA5EB9692-8060
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Mileage: 183720 km
Temperature: 10.0°C
Voltage: 11.60 V
Voltage: 11.40 V
Part No: 1K1 909 144 M
Component: EPS_ZFLS Kl.135 H08 1901
Shop #: WSC 02069 000 90108
VCID: 356B62C25CA5EB9692-8060
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Mileage: 183720 km
Temperature: 10.0°C
Voltage: 11.60 V
Voltage: 11.40 V
Vikakoodien lukureissulta kotiin päästyäni pistin radion päälle ja ensimmäiset sanat oli: "enkä koskaan viinaa juo" :D Voi olla että pikkasen pitää ottaa lääkkeeksi pahimpaan ketutukseen...
Alkuperäinen kirjoittaja audiq
Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi
Auto siis vm 2008, webasto ja AGM-akku...
Comment