Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 V6 2,5 -00 AFB ei lähde rempan jälkeen käymään

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 V6 2,5 -00 AFB ei lähde rempan jälkeen käymään

    Noniin. Turbon vaihdon jälkeen, ja venakopan kannen avauksen jälkeen, ei auto lähde käymään. Sahaa vaan. Ei edes apuvirralla, Ihan kuin hukkaisi virtaa johonin kun aina käynnistäessä tippuu alle 10v, Vaikka syötetään toisesta autosta lisää kaapeleilla koko ajan.

    Naftaa saa ja on ilmattu (kaikista suuttimista tulee naftaa norona kun starttaa)
    samanlainen sahaus koko ajan oli suuttimet kiinni tai ei, ja hehkun merkkivalo vilkkuu hetkenpäästä koelaudassa.

    Onko mitään ideoita mitä tolle vois tehdä?

    HEhkut noin 2v ja 8tkm vanhat

    Kiitos jo etukäteen

    Vielä lisää kysymyksiä?

    Miten auto käyttäytyy jos avain hukannut koodit?
    Ei toimi kaukosäätö. Patteri just vaihdettu. Voiko sielä olla joku ajonesto päällä?
    Viimeksi muokannut Killeri; 10.2.2016, 17:08. Perustelu: Älä tee heti perään uutta viestiä, editoi vanhaa.

    #2
    Ihan kuin hukkaisi virtaa johonin kun aina käynnistäessä tippuu alle 10v
    30 asteen pakkasilla AFB käynnistyi kun jännitemittari näytti 8 voltagea. Tuskin on nyt jännitteestä kiinni autosi käynnistyminen.

    Miten auto käyttäytyy jos avain hukannut koodit?
    Ei toimi kaukosäätö. Patteri just vaihdettu. Voiko sielä olla joku ajonesto päällä?
    Keskuslukituksen kaukosäätö ja ajonesto ei liity mitenkään toisiinsa. Jos vika olisi ajonestossa, vilkkuisi mittaristossa ajoneston valo.

    hehkun merkkivalo vilkkuu hetkenpäästä koelaudassa.
    Lue vikakoodit.

    Comment


      #3
      Naftaa saa ja on ilmattu (kaikista suuttimista tulee naftaa norona kun starttaa)
      Siis suutinten päässä olevista liitoksista tulee vain norot kun starttaa. Sitten sanoisin ettei ole ilmattu tarpeeksi. Sen pitäisi ruiskia oikein kunnolla sieltä.
      Paljonko on ainetta tankissa?

      Comment


      • #4
        Kokeile starttipilotilla käyntiin.

        Comment


        • #5
          Ainetta on puoltankkia. Josta puolet täysin tuoretta tavaraa.
          Täytyy ilmata uudestaan,
          Pelkään ite että toi pilotti hajottaa koneen?
          Miten se itseasiassa ees toimii?

          Comment


          • #6
            Jos naftaa on puolisen tankkia tai alle niin suosittelen ilmatessa kytkemään suoran virran tuolle tankin "siirtopumpulle". Tällä saadaan pidettyä se tankin kerääjäsäiliöä täynnä. Jostain foorumilta löytynee ohje, sulaketaulusta kuitenkin yksi sulake pois ja suoraa virtaa vaikka akulta (johtoon voi toki varuiksi hifistellä sulakkeen niin ei säre mitään).

            EDIT: Käsittäkseni hehkun merkkivalo alkaa vilkkua esimerkiksi tilanteessa, jossa kerääjäsäiliön polttoaineen taso on pudonnut liian alas. Korjatkaa jos olen väärässä.. Yli puolella tankillahan tuo pumppu on "turha" sillä polttoaine tulvii kerääjäsäiliöön itsestään.

            Comment


            • #7
              Täytyy hakea noi ohjeet jostain.
              Vai auttaisko vaan 10-20l lisää naftaa tilanteeseen?

              Comment


                #8
                Näillä ohjeilla itse täräytin 2.5tdin käyntiin nokkarempan jälkeen.

                Tankki vähintään 3/4 täyteen.
                Akku täyteen. Mielellään lisävirtaa saataville.
                Suutinputket irti ja startataan.
                Kun ainetta lentää kaikista niin kulmat kiinni eli keskeltä jätetään auki ja starttia.
                Kun kone käy niin loput kiinni.

                Comment


                • #9
                  Ja vissiin tarvii oikeesti lentää sitä naftaa?
                  Pahoittelen tyhmiä kyssäreitä, olen näiden kanssa aika amatööri

                  Comment


                    #10
                    Kysellä saa ja kannattaakin.

                    Juu se ruiskii oikein kunnolla sieltä. Uimalasit on melko pop sillä henkilöllä joka konepellin alla touhuaa.

                    Comment


                    • #11
                      Ja kannattaa tehdä reilun 5sekunnin starttauksia ja antaa startin välillä jäähtyä ettei sahuuta liikaa ja polta koko käynnistinmoottoria.

                      Comment

                      Working...
                      X