Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.5 TDI -99 huohotin probleemaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 2.5 TDI -99 huohotin probleemaa

Elikkäs osaako joku kertoa mikä on se lättänä venttiilisysteemi siinä moottorin huohottimen kupeessa? mulla tuntuu puskevan siitä sauhua pihalle niin onko oireet huohottimen tukkeutumisen vai miltä vaikuttaa?

Jos avaat öljykorkin moottorin käydessä niin miten lujaa huohottaa? Ainakaan tuossa isän BAUssa ei tunnu juuri mitään ilmavirtaa kun korkin avaa. Tehokkaimmissa (180hv) on paremman mallinen huohotin kuin 150hv. 150hv saa kyllä vaihdettua tuon paremman huohottimen.

Comment

päästää juu sihauksen kun korkin avaa + öljytikun reijästä tupruttaa kanssa hieman eli tuntus että siellä painetta kerääntyy. mietin vaan että onko siinä huohottimen kupeessa olevassa mötikässä mitä sisällä eli tarviiko siihen hommata mitään osia tai vastaavaa?

Comment

Mulla ei ole nyt oikein käsitystä mitä mötikkää tarkoitat. Sitä lohkojen välissä olevaa huohottimen lähtöä?

e: Tuossa on ohjeet paremman huohottimen vaihtoon kun kerta pahasti näyttää että sulla on menossa tai mennyt tukkoon.

Comment

Kiitos ohjeesta. takoitan tuota mikä näkyy noissakin kuvissa missä suodatin on jo irti niin huohotinsuodattimenjalassa vasemmallapuolella, tuollainen lentävänlautasen näköinen mikä on pystyasenossa.

Comment

Olisiko kyseessä osa numero 47 venttiilikopan huohotin.
            Attached Files

Comment

Kyllä juuri tuota tarkoitan, ilmeisesti juuri tuosta on minulla on tullut öljyä ulos ja höyryä sieltä tuntui tulevan kokoajan, onko noita osia syytä vaihtaa samalla kun huohottimen putsaa? vai onko tuo niinsanotusti tulpattu reikä vaan?

Comment

Ei kannata putsata vaan vaihtaa tuo parempi huohotin niin ei tukkeudu enää.

Comment

Ok täytyy pistää tilaukseen tuo parempi malli.

Comment

Working...
                  X